"Umur dah 55 tahun menjubo lagi dengan budak kecik!" - marah Ummi kepada Jemin


"Jubo Kau Pun Dia Dah Tala." - Ummi Hafilda



Begitu marahnya Ummi Hafilda Ali kepada Jemin sehingga mengatakan bahawa Jemin langsung tak ada rasa malu. Hahahaha.

Luahan ini bukan biasa-biasa. Luahan adik dia sendiri kepada abangnya. Sampai siap kata, arwah mak ayah tak tenang dalam alam barzakh.

Fullamaaakk.

Sampai begitu sekali penangan dia. Jom baca apa luahan Ummi Hafilda Ali seperti yang ada dalam tangkapan layar screen ini.

"Apa jadah dia nak tengok gerak bibir kau.. jubo kau pun dia dah tala. Udahlah min oii. Drama king kau sampai bila? Bawak bertobatlah."





LUAHAN PERASAAN UMMI HAFILDA ALI

"Kamu buang mak macam sampah selama 6 tahun. jutaan airmata nya gugur..kamu fitnah adik kamu tahap paling tragis n keji puluh tahun..demi menutup kemungkaran kamu yg paling meloyakan.menjijikan..hingga jutaan penyokong bebal kamu maki hamun aku puluhan tahun dgn persepsi yg paling keji..today kamu mendapat..

Allah jawab doa aku min..

Allah humban kamu sehina hina nya dek kekasih songsang kamu sendiri..sepanjang Ramadan tiap solat aku mengangkat tangan datang lah kebenaran siapa kah 2 durjana ni yg tidak layak memimpin negara..haram kan anwar n azmin dari menjadi pemimpin kami..sesungguh nya ALLAH KAU MAHA MENGETAHUI YA ALLAH..SAMADA YG DI LANGIT MAUPUN DI BUMI..selamat kan ya allah bumi bertuah msia ini dari kehancuran n kerakusan pemimpin durjana n munafik..

Hanya selepas seminggu syawal Allah jawab doa aku min..jumaat lepas aku ke kubur mak n abah..selepas bacaan al quran aku menangis sepuas nya di kubur mak n abah..mengadu segalanya pd allah ...di atas segala semua perkara keji kamu..bukan saja moral..tapi busuk nya hati kamu tak bagi aku pijak rumah mak selepas kematian nya..sedang kan aku lah anak yg menjaga mak hingga ke akhir hayat di kala kau membuang nya seperti sampah selama 6 tahun..

Seperti syaitan akhlak kamu..walaupun di pandangan umum kamu seolah malaikat yg suci..al konon catatan ramai pencacai upahan bakal pm ke 8..puii..

MIN INGAT LAH..APA KATA ARWAH ABAH..TIADA HIJAB.DI ANTARA LANGIT N BUMI DOA ORG YG TERANIAYA..AKHIRNYA ALLAH JAWAB DOA AKU MIN..ALLAH DEDAH KAN AIB KAMU DEK PASANGAN SONGSANG GAY KAMU SENDIRI DI PERMUKAAN BUMI DGN SEHINA HINA NYA.

Hari ini bibit bibit kejatuhan n kehinaan kamu bermula setelah kamu hina kan aku di mata dunia.berpuluh tahun derita itu min..itu belum lagi kes kes skandal kau yg lain..belum lagi bab kamu mencuri ratusan juta sepanjang jadi secretary to al juburin dulu n ketika kamu jadi Mb Selangor..berapa banyak yg kamu sakau..dgn jutaan penyokong bebal n jahil kamu yg tiada iman n hidayah boleh lah kau tipu..

TAPI ALLAH YG SATU KAMU TAK LEH TIPU MIN..LAKNATULLAH..wahai latifah koya kalau benar kamu ketua baru yg berintegriti bongkar semua salahlaku azmin.n isteri syamsidar n anwar..ratusan juta di sakau..saya boleh bagi kerjasama..

Masih banyak lagi bukti yg aku simpan min dlm gengaman..selama ni aku diam..kenang kan kau abang..masih ada ihsan..tapi kini tidak lagi..kau mencemar nama keluarga ke tahap yg paling keji n hina..sedang kan arwah abah ustaz n ajar mengaji quran..

Kau sudah melampau..amat melampau..nabi tak ngaku umat lah setan..kau dah tua min..dah 55..masa persediaan untuk ke kubur..main bontot apa lagi..kau lupa ke pesan arwah mak mintak kau taubat nasuha..

Kau tipu mak kata kau dah bertaubat di mekah..tapi kau ulang lagi..sampai laa ni..disgusting..hari ni dunia tau kau sapa..dunia hina kau...kifarah derhaka pd ibu n fitnah dajal adik..aku ada lah adik yg teraniaya min..i am the victim of the situation bak kata igp yg baru..dato hamid bador..tepat kata kata nya pd aku bagi mengambar kan segalanya yg telah berlaku..dgn begitu keji seawal tahun 90 an hingga kini antara kau.anwar n syamsidar..

ALLAH IS GREAT..ALLAH ANSWERED MY DOA..AMIN..SYUKUR ALHAMDULILAH...HARAP TUN M..TEGAS DLM ISU RASUAH AZMIN N KES HUBUNGAN SONGSANG AZMIN N HAZIQ...

NABI NOH JUGA SANGGUP BIAR KAN ANAK NYA MATI KARAM DI DEPAN MATA NYA SENDIRI KERANA KEMUNGKARAN....

Wahai Tun tegak kan keadilan kamu dlm mengkotakan janji bahawa kerajaan ph tidak akan berkompromi isu rasuah n moral...anakanda menanti dgn sabar tindakan ayahanda DEMI AGAMA..UMMAH N NEGARA.

Facebook : Ummi Hafilda Ali

"Umur dah 55 tahun menjubo lagi dengan budak kecik!" - marah Ummi kepada Jemin "Umur dah 55 tahun menjubo lagi dengan budak kecik!" - marah Ummi kepada Jemin Reviewed by Pendekar Berkuda on 1:45:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

PENAFIAN

Blog ini adalah blog peribadi yang tidak di danai oleh mana-mana pihak. Satu klik itu mungkin tak mampu membeli secawan kopi di zaman ini. Tapi bila ramai yang menyokong, InsyaALLAH, bolehlah saya nikmati secawan kopi. Terima kasih!