IPhone 5 : Antara Gajet Impian dan Kuasa Beli

Dalam kemajuan teknologi perhubungan tanpa wayar, kecanggihan gajet menuntut satu kemestian. Antara impian dan kuasa beli, dua entiti berlainan menuju satu pengakhiran yang sama, IPhone 5.

mungkin saja ada di antara kita yang telah memiliki perkakasan teknologi yang canggih-canggih. Wang yang tidak putus-putusnya, hasil rahmat Yang Maha Pengasih kepada hambaNya. memungkinkan kuasa belian yang tiada batasan.

bagi sesetengah orang pula, ia bagaikan satu impian sahaja. kerana keterbatasan kemampuan yang tidak memungkinkan mereka untuk memilikinya.

dan ada pula sesetengah orang yang bermurah hati untuk memberi. Pemberian yang mungkin memenuhi impian sesetengah orang. Impian yang mereka tanam sejak dulu. Agar pada satu masa mampu untuk terpenuhi.

Dan aku hanyalah seorang manusia. Yang mahu bantu manusia lain untuk memenuhi impiannya. Agar mungkin bisa pada satu hari, dia tersenyum menggenggam erat impiannya yang telah tercapai.

Iphone 5, bukan calang-calang perkakasan teknologi. Ia terhasil daripada penyelidikan dan pembangunan oleh berpuluh atau mungkin beratus orang atau mungkin beribu orang atau mungkin juga berjuta-juta orang

Moga dengan apa yang aku lakukan, mampu membantunya tidak banyak, sikit pun jadilah.

*selamat berjaya kawan*

*tangan di dada, mata pandang ke atas.*

IPhone 5 : Antara Gajet Impian dan Kuasa Beli IPhone 5 : Antara Gajet Impian dan Kuasa Beli Reviewed by Pendekar Berkuda on 10:48:00 PTG Rating: 5

2 ulasan

  1. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    BalasPadam

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

PENAFIAN

Blog ini adalah blog peribadi yang tidak di danai oleh mana-mana pihak. Satu klik itu mungkin tak mampu membeli secawan kopi di zaman ini. Tapi bila ramai yang menyokong, InsyaALLAH, bolehlah saya nikmati secawan kopi. Terima kasih!