VIDEO PEJUANG AGAMA? SUMPAH AKU MALU DERR.. TOLONGLAH...

Bismillahirrohmanirrohim... kebetulan sahaja terlihat video ini di dalam blog rakan... sesuatu yang bila di lihat dan di dengar dengan teliti...sungguh menimbulkan rasa malu bahawa mereka ini adalah golongan yang menggerlar diri mereka pejuang agama dan pejuang Islam... Jika di lihat pada pakaian... memang... solehah...sopan...lemah lembut.... 


Tetapi...


Sayang sekali...kemurnian akhlak Islamiah tidak langsung meresap ke dalam jiwa mereka... Nauzubillah.... Apa yang aku dengar....

"PUTRAJAYA"


"REFORMASI"


"MAMPUS UMNO"


"TUMBANG BN"

.. dan beberapa kerat lagi perkataan yang aku boleh simpulkan bahawa mereka ini sungguh-sungguh mahukan dunia sehingga sanggup menggadai agama... Astagfirullah... Mudah-mudahan rahmat ALLAH sentiasa bersama sekalian umat Islam... Amin...

Dan ada juga yang mengatakan irama ini seperti irama koir gereja... Wallhua'lam...

VIDEO PEJUANG AGAMA? SUMPAH AKU MALU DERR.. TOLONGLAH... VIDEO PEJUANG AGAMA? SUMPAH AKU MALU DERR.. TOLONGLAH... Reviewed by Pendekar Berkuda on 11:03:00 PG Rating: 5

7 ulasan

  1. Silap besar ni... haish! perjuangan politik bukanlah memerlukan wanita untuk berada bersama2 di sini...hmmm kena recheck balik ni..hmm

    BalasPadam
  2. Memang memalukan... tak sepatutnya kaum wanita bangsa melayu bergama Islam memalukan diri dengan cara sebegini. Adakah mereka sudah berfikir masak2 sebelum membuat 'aksi' ini?

    BalasPadam
  3. Kalau korang perasan ada kakak2 tu yg segan nak ulang sebut perkataan 'mampus'... Mungkin yg seronok.sgt sebut 'mampus' kena recheck..

    BalasPadam
  4. @KADsekeping

    Islam yang tidak memperelokkan akhlak...penyakit hati...inilah contohnya...

    BalasPadam
  5. kenapa jadi macam ni.. aduyai.. x ingat allah, dok ingat putrajaya ja.. adui

    BalasPadam
  6. lebih baik dari cincin 24juta, sampai sekarang tidak terjawab oleh kerana pelbagai versi jawapan...

    BalasPadam

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

PENAFIAN

Blog ini adalah blog peribadi yang tidak di danai oleh mana-mana pihak. Satu klik itu mungkin tak mampu membeli secawan kopi di zaman ini. Tapi bila ramai yang menyokong, InsyaALLAH, bolehlah saya nikmati secawan kopi. Terima kasih!