BABAK ROMANTIS DALAM DRAMA TENTANG DHIA ANTARA ZIKIR DAN DHIA. SWEET GILA WOO...

Ayat yang diungkapkan oleh Zikir kepada Dhia pada malam perkahwinan mereka :
"Dhia, abang tak tahu apa akan jadi esok, minggu depan, bulan depan, tahun depan ataupun 10 tahun kemudian..Abg tak boleh ramal nasib kita berdua...

Tapi sebagai seorang suami yang bertanggungjawab, abang akan berikan cinta abang, hati abang, seluruh jiwa abang pada Dhia. Dan yang penting sekali abang akan membahagiakan Dhia seumur hidup abang..Abang janji..."
Woahha! Ramai perempuan mesti cair ni....

BABAK ROMANTIS DALAM DRAMA TENTANG DHIA ANTARA ZIKIR DAN DHIA. SWEET GILA WOO... BABAK ROMANTIS DALAM DRAMA TENTANG DHIA ANTARA ZIKIR DAN DHIA. SWEET GILA WOO... Reviewed by Pendekar Berkuda on 9:46:00 PG Rating: 5

9 ulasan

  1. Salam...

    masih adakah lelaki macam zikir nih?

    BalasPadam
  2. Semalam tak tengok..hehe tapi memang zikir tu nampak sopan santun sangat2 lah..smpai tuan rumah pun cm berkenan nak jadikan menantu..hehe

    BalasPadam
  3. hahahahaha! abes ar pasni bini-bini sekalian suh laki hafal skrip nih pulak. :p

    BalasPadam
  4. aiseymann !!! romantik ni . .

    =)

    wa cair !!!!!!

    BalasPadam
  5. watak dye dlm crte ni gille matang , suke tgk ! :D

    BalasPadam
  6. ni ayat nak ajak tidur ni.ayat power baru feel lebih.bangun pagi memang puas hati

    BalasPadam
  7. ckp time muda leh la..pas 40 thun ckp la mcm tu bru bes ada arrrrr!!!

    BalasPadam

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

PENAFIAN

Blog ini adalah blog peribadi yang tidak di danai oleh mana-mana pihak. Satu klik itu mungkin tak mampu membeli secawan kopi di zaman ini. Tapi bila ramai yang menyokong, InsyaALLAH, bolehlah saya nikmati secawan kopi. Terima kasih!