RAMALAN UNCLE SEEKERS? - SEJAK BILA PULA ORANG TUA NIH JADI PERAMAL?

Uncle Seekers telah membuat ramalan mengenai kehidupan beberapa orang artis tanah air...majoriti yang kena ramal itu semuanya perempuan; menimbulkan kehairanan dah ni...wuhuhuhu...

Tak kisah sebenarnya mengenai ramalan Uncle Seekers yang gila glamer nih... bukan khalayak tak tahu betapa gila glamernya uncle seekers nih...sibuk dengan dunia paranormal dia yang tak mendatangkan manfaat satu apa-pun pada orang ramai sebenarnya. Itupun kalau ada yang reti guna otak la...kat setesyen tivi pun penuh dengan orang bijak tapi dungun dalan mentafsir mana yang elok mana yang tak elok...

Sebelum ini dengan rancangan mencari hantu dia...lepas tu dengan kontroversi perhubungan dengan bekas Permaisuri Agong, Siti Aishah...dan sekarang nih nak glamer lagi... tapi itu bukanlah persoannya...wartawan sendiri yang langgar etika siarkan wawancara dia buat hapa? Kalau boleh tingkatkan ekonomi or tambahkan keimanan tak apa la jugak...ini tidak..satu apa pun tak ada...



Ah sudah...bercerita tentang lelaki yang seorang ni takkan ke mana-nya... baik cerita pasal macam mana nak dapatkan banyak duit untuk kesenangan sendiri lagi syok...yer dak??

*******

Kali ini berada di Pekan, Pahang untuk meng'EXPO'kan diri sekali lagi...kembara lagi...lalalalala~~

P/s : Sayang...rindu kamu...(^_^)
RAMALAN UNCLE SEEKERS? - SEJAK BILA PULA ORANG TUA NIH JADI PERAMAL? RAMALAN UNCLE SEEKERS? - SEJAK BILA PULA ORANG TUA NIH JADI PERAMAL? Reviewed by Pendekar Berkuda on 4:31:00 PG Rating: 5

4 ulasan

  1. nyampah betul kat uncle seekers ni

    BalasPadam
  2. huh dah jadi ahli nujum pak badak pulak hehehe

    BalasPadam
  3. tu ah. apebendenye la yang nak dihebohkan ramalan dia tu. sesape pon boleh nak ramal zzzzzzzzzzzz =.=

    BalasPadam
  4. orang giler glemer cenggitu lah

    BalasPadam

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

PENAFIAN

Blog ini adalah blog peribadi yang tidak di danai oleh mana-mana pihak. Satu klik itu mungkin tak mampu membeli secawan kopi di zaman ini. Tapi bila ramai yang menyokong, InsyaALLAH, bolehlah saya nikmati secawan kopi. Terima kasih!