Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

VIDEO PENCURI WANITA DI KEDAI KOSMETIK

Smart betul lah pencuri ni...pura-pura bercakap kat telefon dengan siapa entahnya...haha...

dalam diam tak diam sempat lagi mencuri dalam pusat kosmetik tu...

kesian betul..ingat tak ada orang nampak...dahlah masuk CCTV...Youtube pun masuk jugak...alahai...

Femeslah lepas ni kan??


p/s : nak mencuri biarlah orang tak nampak...cctv tak nampak..haha.....

p/s : curi spender pun, kalau kena tangkap...masuk jail jugak...lahai...

 p/s : Jangan Mencuri. Pesanan khidmat masyarakat oleh Pendekar Berkuda.
0 Komentar untuk "VIDEO PENCURI WANITA DI KEDAI KOSMETIK"

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD