Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

MEREKA INI KURANG AJAR ATAU TAK ADA ADAB?? MEMANG CELAKA.

Kau guna kiblat kedua umat Islam untuk mempromosikan perhimpunan jalanan jahanam kau? Kau guna rumah suci umat Islam dengan penuh angkuh dan bongkak...kau bilang kau pejuang Islam? Hakkktttuuuuiiihhhh la bebbb~!!!

SUMBER DARI HARAKAH SESAT http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9869-bersih-30-dilancar-di-makkah-dan-madinah
BERSIH 3.0 kau nak buat kat Masjid Nabawiyyah?? Kepala hotak kau la~! Guna rumah ALLAH untuk membenarkan tindakan kau sedangkan pemimpin kau KAFIR LAKNATULLAH~!! Apa bebal sangat kau nak guna otak kau tu?? Kau riak...kau angkuh....kau memang manusia paling celaka yang aku tahu.... sebab itu ALLAH tak pernah nak buka hati aku untuk ikut perjuangan sesat kau~! Yang mempermainkan agama untuk kepentingan diri dan tengkorok gila kuasa kau tuh~!

Apa kau rela orang kafir tu pijak jugak Masjid Nabawiyyah sambil terpekik terlolong menjerit BERSIH~! BERSIH~! BERSIH~! ???? Celaka punya manusia...memang munafik yang sangat besar dah kau nih~!

Diam....

Ah...persetankan kata-kata di atas..itu adalah luahan amarah aku kepada puak-puak pejuang bertopengkan Islam yang jahanam ini... mereka ini adalah golongan yang bilamana kamu sudah menjadikan emosi dan cita-cita dunia sebagai TUHAN kamu.... maka di situlah letaknya kesesatan kamu.... Mungkin kamu akan bilang...kamulah yang paling disayangi ALLAH kerana kamu pakai serban-jubah-kopiah-segala bagai... dan kamu solat tonggang -tonggek sehari semalam...tak termasuk lagi dengan amalan sunat kamu...

Tapi kamu lupa...apabila sezarah sahaja amal-ibadat kamu itu terdapat unsur-unsur riak dan menunjuk-nunjuk di dalamnya... maka bersedialah untuk menerima laknat ALLAH kepada kamu... Umpama kisah Abdullah bin Ubay...yang berpakaian seperti seorang yang paling taat kepada ALLAH...rajin beribadah di masjid tempat di mana Bersih dalam gambar di atas diadakan.....menderma bagai...dan segala apa kebajikan yang dilakukannya... Tetapi kamu tahu apa gelaran untuk dia?? BAPA SEGALA MUNAFIK~!!! Kerana dia melakukan semua itu untuk di puja-puji orang... Bila di kelompok orang beriman...dia bilang "Saya tunduk dan saya patuh.." ...bila di kelompoknya sendiri...dia bilang..."Jangan risau..aku masih bersama kalian...."...Munafik yang paling hebat~!!

Bila dibawa ayat-ayat ALLAH kepada golongan munafikin ini...mereka akan mendengarkannya...dan mengiyakannya...tetapi bila di kelompok mereka...mereka akan menentangnya dan memutarbelitkannya supaya sesuai dengan apa yang mereka lakukan... Itulah simbolik utama kemunafikan para pejuang dan penyokong perjuangan ISLAM BERTERASKAN POLITIK KUASA~! Ini adalah fakta...kau bisa fikir seribu kali sekalipun...Jawapannya tetap adalah sama~!

Tidak usah banyak ulah bicara...apabila kamu mahu menegakkan hukum...sedangkan kamu tidak mahu menyelamatkan ummah....jangan harap kamu akan dapat melakukannya..."berharapan" lah kamu berterusan...kerana ALLAH tidak akan pernah membantu kamu...sedang kamu lupa pada perintah IQRA'.... pada patah kata yang kamu lepaskan segala perasaan.... usah lupa... kamu sudah pasti pernah mendengarkan.... Umat Islam itu adalah bersaudara.... makanya...jika kamu tidak mahu membantu saudaramu sendiri.... lupakanlah pada perjuangan Islam kamu...kerana kamu tidak layak untuk menerima walau sepicing pun penghormatan dari aku...

Aku tidak maksudkan bantuan-bantuan kecil....aku maksudkan bantuan yang lebih besar yang lebih daripada wajib untuk kamu lakukannya.... Bantu pemimpin kamu melaksanakan segala perintah dan perancangannya yang baik-baik dan tidak menindas sesiapa pun.... Dan jangan pernah kamu berbuat khianat dan pecah amanah.... Dan mereka-mereka yang menentang pemimpin kamu itu....wajiblah untuk kamu tentang akan mereka...kerana walaupun mereka itu umat Islam...tetapi kemunafikan mereka itu sangat nyata! Atau kamu sudah lupa pada sejarah??? Perang Jamal dan Siffin yang menumpahkan darah.... kerana bejat dan sesatnya kelompok yang bilang mereka adalah yang paling beriman di antara semua!

Siapa sahaja yang bilang dia adalah pilihan ALLAH... lempang sahaja dia...jelas tidak?? Tetapi kamu selalu pengecut... Pengecut yang takut untuk mati....sedangkan mati itu pasti... Seperti kisah pejuang BERSIH dahulukala...konon-kononnya berani...bila di gempar dia lari.... sampaikan ada yang mati diserang sakit jantung...mahu gelar diri itu pejuang juga?? Jilat tapak kaki aku saja...

Bak kata seorang komentator...
Cik T Keli Jul 11, 2011 10:02 AM
salam. Aku dibesarkan era Dr M menjadi PM, utk adik2, masa aku kecik2 dulu, nak makan anggur pun setahun sekali....ko tau x betapa susah kami walau tak teruk zaman jepun, tapi kami yg berumur 30 an keatas, adalah antara saksi proses kemajuan dan pembangunan, so x payahlah ahli2 bersih nak sekolahkan aku pasal politik..xde politik bersih dlm dunia, cuma kita memilih kerajaan yg stabil, sebagai rakyat biasa, aku nak pilih siapa DAP? terlalu cina...PAS terlalu Islam, aku budak nakal, PKR?? lg hampehhhh....kelam kabut x terurus...so utk blogger Zulfikar, aku fan terbaru anda, pecah gak perut tgh tension2 psl politik nih, watpe la korang nak pecah kepala...serius aku x paham la...hahaha kalau ada kerajaan yg blh menggantikan kerajaan skg, silakan...so far mmg xdeeeee.....yilekkk - http://zulfikarhazri.blogspot.com/2011/07/bersih-20-pandangan-dari-jiwa-marhaen.html

noktah...
6 Komentar untuk "MEREKA INI KURANG AJAR ATAU TAK ADA ADAB?? MEMANG CELAKA."

boooooooooo...fuck u

Ko la fuck

Betul-betul-betul.. mengapa nak bersih-bersih pulak ni, rakyat dah selesa dgn pilihanraya kotor sejak 54 tahun dulu, mengapa nak buat pilihanraya bersih pulak, gatal punggung betul puak2 Samad Said Sasterawn Negara dan Ambiga tu.
Rakyat tak perlukan pilihanraya bersih, ia cuma menyusahkan kerajaan saja. Belajarlah dari pengalaman negara2 lain bila pilihanraya bersih diadakan, ia cuma merugikan kerajaan. Tengoklah apa jadi di Indonesia pada 1998, parti Golkar yg memerintah Indonesia sejak 1968 kalah teruk bila pilihanraya diadakan secara bersih tanpa elemen kotor pada 1998. Sedang sebelum 1998 Golkar selalu menang selesa dgn undi lebih 80% (spt BN di Malaysia) kerana pilihanraya diadakan secara kotor. Lihat juga apa terjadi di Mesir bila pilihanraya bersih diadakan bulan lepas, parti pemerintah kalah teruk di tangan pembangkang (Hizbul Muslimin). Begitu juga di Tunisia, bila pilihanraya bersih diadakan, parti pemerintah kalah teruk. Dan yang terbaru di Mynmar pada 1 April lepas, bila kerajaan regim diktator tentera mengadakan pilihanraya bersih Parti Liga Kebangsaan bagi Demokrasi (NLD) bawah pimpinan Aung San Suu Kyi menang besar, menang 43 drpd 45 kerusi yg dipertandingkan, parti pemerintah cuma menang 1 kerusi. Sedang masa pilihanraya diadakan secara tak bersih (spt Malaysia), parti pemerintah membolot hampir semua kerusi di Myanmar.
Oleh itu harap kerajaan BN jangan terpengaruh utk adakan pilihanraya bersih. Teruskan pilihanraya kotor, kotor dan kotor, terus keluarkan IC kpd warga asing utk mengundi parti pemerintah, ramaikan pengundi hantu, biar BN terus menang PRU 13. Belajarlah dari sejarah, sedarilah bahawa pilihanraya bersih hanya akan menyebabkan parti kerajaan kalah teruk. Jangan biarkan sejarah apa yang berlaku di Mesir, Tunisia, Indonesia dan Myanmar terjadi di negara ini. Dont let history repeat itself!
Hiduplah kekotoran, rakyat cintakan kekotoran dan kami benci kebersihan!!! Peduli apa hadis "kebersihan separuh dari iman", kerana yg penting ialah kuasa, kuasa, kuasa....

Boss tempat aku bekerja masih bujang yg kata org dia seorang lesbian, dia juga bukan org Islam, dia kafir, patutkah aku resign sebab aku kini berketuakan org kafir laknatullah? Jika aku berhenti kerja apa kerja Pendekar Berkuda boleh tawarkan kpd aku menyamai pendapatan aku sekarang lebih RM6,000 sebulan?

Patutkah BN menendang keluar MCA dari BN kerana ia bukan saja dipimpin oleh org bukan Islam, tapi pimpinannya juga seorang yg pernah mengaku berlakon video lucah?

Kalau kita tak boleh dipimpin oleh org bukan Islam adakah penduduk2 Islam di UK, Perancis dan negara2 lain di Eropah, Amerika, Australia dan Amerika perlu berpindah ke negara2 lain kerana pemimpin negara mereka sekarang bukan org Islam? Mahukah Pendekar Berkuda uruskan dgn JPN supaya kewarganegaraan org2 Islam di luar negara yg berjumlah ratusan juta ini ditukar kpd kewarganegaraan Malaysia yg dipimpin oleh org Islam?

Adakah Malaysia juga perlu keluar dari Pertubuhan Bangsa2 Bersatu, Bank Dunia, Pertubuhan Kesihatan Sedunia, Komanwel dan sebagainya kerana pertubuhan2 ini dipimpin oleh org bukan Islam?

Salah besar sangatkah kita bila dipimpin oleh org bukan Islam? Bukankah org Islam di zaman Nabi Muhammad s.a.w sendiri pernah mendapat perlindungan dari Raja Habshah (Raja Negus) yg beragama Kristian ketika mereka dianiaya oleh kafir Quraish di Mekah? Mengapa pengikut Nabi Muhammad sendiri sanggup menerima perlindungan dari pemimpin Kristian, mengapa Nabi ketika itu tak melarang mereka menerima ketua org bukan Islam?

Kalau nak berbicara gunalah akal yg waras supaya org tidak menyangka kita pernah mendapat rawatan psikiatrik di Hospital Bahagia atau Hospital Sentosa. Jom lah gunakan akal bila berbicara supaya akal pendek kita tak sempat diukur oleh org lain.....

Motif bgtao dye lesbian? lg satu ade bos LESBIAN ko tu xsuh ko main ngn dye ke?ko taat x?msti la x kn..sbb ko islam yg sejati..aku tao tu..taat la kepada pemimpin selagi mana dye xmnyuruh kepada kemungkaran..nih tgk sini ni..

"Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada "Ulil-Amri" (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu. Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (Kitab) Allah (Al-Quran) dan (Sunnah) RasulNya - jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya."
An-Nisaa' , 59

nnti mula lah kate kalau pemimpin bunuh kite xkn kite nk duk diam.adoi..tu..ayt Allah tu..ikut je la..manusia ni mmg..terutama melayu la..nk complain je keje..sbb tu senang kene tipu

aku xpenah dengar agi pemimpin kite suruh gi minum arak..ramai yang minum arak tu sbb perbuatan diorang SENDIRI..nape asyik nak hukum orang aje..heran aku..sape kite nk hukum orang tu betol..orang ni salah..diri sendiri pun xberape nak betol lg..

bkn mslh negara dipimpin orang islam ke x..tp ni maslahah ummat..zalim celah mane ntah negara kite ni..aku tengok orang leh pegi sembahyang jumaat senang ati..yg korang ni xpuas hati sbb korang nk kaya je..nk kaya mcm orang2 atasan tu kan..tgk gaya pn dh tao..nk suruh penulis byr gaji sama 6k gak..haha..gaji dh 6k sebulan pun xreti nak bersyukur..kalau golongan miskin pun boleh tahan kira lah jugak..walau pun camtu kita masih ada ZAKAT yg mngikut ASNAF y dilaksanakan..baik ko gune gaji ko yg melambak tu derma ntuk org islam y miskin..lg bagus..haiyoo..

pendekar Umno ni lagi setan.... bagi ulasan pun tak pandaii... woiiii, ulasan kau ni macam budak2 laaaa.... nak perjuangkan umno konon.... inilah akibat pengaruh Media keraajaaann... asik nak tayang fitnah dan video lucah... sampai nak bagi ulasan pun macam sial... ini namanya entri sampah

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD