Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

PEMIMPIN PKR DAN PAKATAN DITANGKAP KHALWAT DI KUANTAN

Hambik... tak usah banyak cerita...kalau dah nama manusia tu..jangan nak jadi maksum...hancur berteraburr...

*****

KUANTAN: Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditangkap khalwat dengan seorang wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel di Balok di sini awal pagi ini.

Timbalan Pengarah Jaip, Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz, berkata pemimpin PKR
bersama wanita itu ditangkap oleh sepasukan penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) kira-kira jam 3 pagi di bilik hotel berkenaan.
Siasatan lanjut sedang dijalankan, katanya ketika dihubungi bagi mengesahkan tangkapan berkenaan.

Mohd Ghazali bagaimanapun enggan mengulas lanjut penangkapan pemimpin PKR

itu, yang pernah menggelarkan Penasihat parti Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai
Imam Mahdi. -- BERNAMA 


*****

Bini orang tu bhai..... agak-agak lerrr....



2 Komentar untuk "PEMIMPIN PKR DAN PAKATAN DITANGKAP KHALWAT DI KUANTAN"

Ni sekor lagi lahabau sial penyebar fitnah... ko baca ni betul2.. kalau berani, approved komen aku...
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2012/02/terkini-penjelasan-ustaz-badrulamin.html

Kenapa tak leh komen kat blog jawapan ko tu .... kahkahkah ... kalau wat movie ... leh menang anugerah ... hahaha .. tapi tak per ko jangan risau ... ramai yang percaya .. sebab bersongkok masa tu ... sekarang .. orang percaya aper yang orang bersongkok cakap .. kahkahkahkahkahkahkahkhakahakhakaha tak puas lah nak gelak -zanarkand tidus

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD