Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

BIODATA USTAZ AZHAR IDRUS

Ramai orang yang nak tahu pasal ustaz yang seorang ni..yang semakin popular dan glamour dengan banyaknya ceramah-ceramah yang di adakan di seluruh negara.

Sebut sahaja nama ustaz azhar idrus, hampir majoriti blogger maya dan luar tahu siapa yang dimaksudkannya... Dan sudah pasti ramai yang nak tahu...

Ni ha aku bagi info dari majalah anis keluaran 15.MAC.2012 no 175. sumber JKKK Fan Club.


p/s : Nama penuh pun dah ada title USTAZ...patutlah sesuai....siapa yang panggil dia bukan ustaz tu memang lerr...tak reti baca kan?? Keh keh keh...
3 Komentar untuk "BIODATA USTAZ AZHAR IDRUS"

Oh muda lagi rupanya UAI ni :)

12 feb hari lahir ustaz yer
shark 24 feb..
hampir sama tue:)
tahun jer jauh beza:p

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD