Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

BILA AKU BILANG ANWAR ITU DAJAL KAMU MARAH TIDAK??

Bismillahirrohmanirrohim...

Aku bikin ini entry memang kerana mahu kamu baca... memang mahu meluah apa aku rasa...memang mahu kata apa aku mahu kata...memang mahu aku ungkap apa aku mahu ungkap...kalian mahu percaya atau tidak.terserah saja....ya terserah saja...

Kenapa aku bilang Anwarisme itu adalah dajal? Kalian lihat dua petanda yang terbaru ini...aku sudah mengkaji tentang anwar Ibrahim selama 4tahun... dari saat kehidupannya di MCKK sehinggalah sekarang ini sudah aku kaji terus-menerus..


2 ungkapan yang mampu aku beri... munafiqin dan khawariyyunnn.. ya....bila bersama kamu dia akan mengaku bahawa dia beriman dan percaya...tetapi hatinya tidak ikhlas.bila kembali kepada puaknya, dia akan bilang begitu begini... Dan itulah yang berlaku apabila dia kembali ke puaknya...(iaitu Proksi Barat khususnya USA dan Yahudi...) Di depan kalian dia memang akan mengatakan yang baik-baik saja...untuk menggembirakan hati kalian...kerana itu yang kalian mahu dengar tentang dia... maka apabila kalian sudah bersangka baik kembali kepadanya... Dia sudah berjaya...menipu kalian...keh keh keh... Sama seperti warga India di Kampung Buah Pala.... keh keh keh...

Kalian mengharapkan dia memperjuangkan Islam?? Jauh panggang dari api.... Tapi kerana pesona Dajjal yang ada padanya...kalian mudah untuk terpedaya... percayalah...kenapa aku bilang seperti itu?? Yang pertama... keistimewaan Dajjal ialah dia mampu mengubahkan dunia menjadi syurga khayalan... bukankah itu sudah berjaya di bawanya?? Khayalan Putrajaya... Kabinet Bayangan....Harga Minyak Turun...Penghapusan Bayaran PTPTN..(dah hutang tak mahu bayar...keh keh keh....so, jangan cakap aku sorang jer la kan?? Ramai lagi sebenarnya yang berhutang tak mahu bayar...)..Pemansuhan bayaran tol, bayaran bla bla bla... Negara Bangkrap.... dan macam-macam lagi khayalan2 indah yang di bawa....

Semua itu bukankah dari tipu daya dajjal? Dan tidakkah kamu menyedari?? Keh keh keh...

Aku malas mahu bicara panjang lebar...masing-masing dah belajar sampai Universiti...dah ada degree lebih dari aku...ada Master n Dr segala.....tapi kalau dalam pemikiran otak itu cuma nampak fiddun-ya tapi langsung tak nampak... wal-akhiroh.... apa nak cakap.... tak ada guna pun...

Jika manusia itu miskin pun miskin la...asal ilmu penuh dalam dada bhai...kalau kaya pun...mengaji Qur'an alif ba ta pun tak lepas...kau nak bangga apa?? Masuk kubur nanti kau bayar malaikat pakai harta kau untuk elak kena sebat ek?? Woaahhhaaa!

Salam perjuangan... (^_^)

p/s : Dajjal kecil saja...bukan dajjal besar ya...ada 30 Dajjal kecil sebelum kemunculan dajjal besar.. Wallahua'lam...
7 Komentar untuk "BILA AKU BILANG ANWAR ITU DAJAL KAMU MARAH TIDAK??"

salam..
bila nak byr hutang saya??
tlg byr ansur2..
apa awk ni main buat senyap??

Ideologi dia yang pening...itu je

Mengapa perlu marah bila ada org kata Anwar Dajjal? Jika dia dajjal, memang dia dajjal klah..

Dalam Malaysia sendiri penuh dgn manusia-manusia dajjal dan dajjal2 ini ada di sepanjang zaman. Manusia2 dajjal ini spt masa pemerintahan Dr Mahathir pernah menembak mati 15 org yg baru selesai solat Subuh di Mamali. Manusia2 dajjal ini juga masa pemerintahan Dr Mahathir pernah menghina sunnah Rasul dan hukum Allah.

Manusia2 dajjal ini juga spt semasa pemerintahan Najib merampas kuasa MB Perak yg dipilih rakyat melalui cara yg sungguh keji. Malah manusia2 dajjal ini menggunakan wang rakyat untuk membeli lembu2 tak wujud utk mengenyangkan perut gendut kroni mereka.

Jadi dajjal ada di mana2, di kalangan VVIP, malah di kalangan rakyat biasa. Ia termasuk rakyat biasa yg berhutang dgn org, tapi tanpa rasa malu membuat pelbagai alasan jelik utk melambat2kan bayarannya.

Dajjal oh dajjal, ia ada di mana-mana....

lu tu sendiri,
baik sangat ke?

hutang ribu riban
ngn sorang pompuan tu
dh bayar lum?

Cukup-cukuplah tu PB..bab hutang tu nak buat aku termuntah..ko sendiri lari dari hutang bhai..nak cakap orang munafiqun lah, apa lah..ko lagi jahil murakkab..geli aku..

Tapi... Naluri aku kuat mengatakan anuar tu dajjal..

Tak baek buruk sangka.

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD