Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

VIDEO PEJUANG AGAMA? SUMPAH AKU MALU DERR.. TOLONGLAH...

Bismillahirrohmanirrohim... kebetulan sahaja terlihat video ini di dalam blog rakan... sesuatu yang bila di lihat dan di dengar dengan teliti...sungguh menimbulkan rasa malu bahawa mereka ini adalah golongan yang menggerlar diri mereka pejuang agama dan pejuang Islam... Jika di lihat pada pakaian... memang... solehah...sopan...lemah lembut.... 


Tetapi...


Sayang sekali...kemurnian akhlak Islamiah tidak langsung meresap ke dalam jiwa mereka... Nauzubillah.... Apa yang aku dengar....

"PUTRAJAYA"


"REFORMASI"


"MAMPUS UMNO"


"TUMBANG BN"

.. dan beberapa kerat lagi perkataan yang aku boleh simpulkan bahawa mereka ini sungguh-sungguh mahukan dunia sehingga sanggup menggadai agama... Astagfirullah... Mudah-mudahan rahmat ALLAH sentiasa bersama sekalian umat Islam... Amin...

Dan ada juga yang mengatakan irama ini seperti irama koir gereja... Wallhua'lam...

7 Komentar untuk "VIDEO PEJUANG AGAMA? SUMPAH AKU MALU DERR.. TOLONGLAH..."

Silap besar ni... haish! perjuangan politik bukanlah memerlukan wanita untuk berada bersama2 di sini...hmmm kena recheck balik ni..hmm

Memang memalukan... tak sepatutnya kaum wanita bangsa melayu bergama Islam memalukan diri dengan cara sebegini. Adakah mereka sudah berfikir masak2 sebelum membuat 'aksi' ini?

Kalau korang perasan ada kakak2 tu yg segan nak ulang sebut perkataan 'mampus'... Mungkin yg seronok.sgt sebut 'mampus' kena recheck..

@KADsekeping

Islam yang tidak memperelokkan akhlak...penyakit hati...inilah contohnya...

kenapa jadi macam ni.. aduyai.. x ingat allah, dok ingat putrajaya ja.. adui

lebih baik dari cincin 24juta, sampai sekarang tidak terjawab oleh kerana pelbagai versi jawapan...

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD