Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

KAU SANJUNG SANGAT NEGRO TU KENAPA???!!!!!

Bukan nak melatah...bukan juga nak menghina...tapi kalau dah sendiri bebal tak reti nak belajar kau nak bilang apa? Dah jenuh mulut berkata...dah jenuh akhbar dan media menghebahkan berita... Tapi kalau dah bebal nak mamposss... kau takkan pernah nak ambil pengajaran juga!

Itulah kisah sedikit tentang kebanjiran lelaki afrika kulit hitam / negro di negara ini. Kebanjiran mereka yang lebih banyak membawa keburukan daripada kebaikannya!! Kau ingat orang afrika tu kaya raya ka nak pakai mahal-mahal dan duduk hotel kondominium mewah?? Pakai hotak la derr! Kau tak nampak betapa kebuluran dan kemiskinan tu haaaa kat ceruk Afrika sana nuuunnn!

Takkan la kau tak boleh guna otak yang mereka tu tak ada duit sangat?? Agak-agak lerr nak percaya pun...kalau depa kaya raya...takkan ada kebuluran wujud kat afrika tu derr... hape ke bebal hangpa nih??

Kementerian pun satu....sibuk sangat nak promosi malaysia sebagai hub pendidikan tinggi sehingga sumbat ja siapa-siapa yang nak masuk...langsung tak reti-reti nak siapkan modul untuk tapis kemasukan pelajar-pelajar ni! Macam cilake kau tau!

Yang tokey-tokey cina yang memiliki kolej swasta tu lagilah celaka...depa asyik fikir nak duit ja tak pernah nak fikir masalah lain yang depa bawa masuk kat sini. Memang gampang punya warganegara! Rosak moraliti dan masyarakat Malaysia ni sebab tokey-tokey yang gila duit tu lah! Sama jugak macam TV yang dok promote cerita-cerita 18sx...sama juga dengan filem-filem lucah yang banyak kat panggung wayang... sama juga dengan pesta-pesta sex yang berpetualang di seluruh negara! Semuanya memang celaka!!!

YA~! Aku emo! Kau mahu bilang apa bilanglah! Aku punya blog aku punya suka mau tulis apa aku mahu tulis...aku punya rasa aku mahu papar lewat ini ceritera! Sungguh celaka dunia mereka!!

KUALA LUMPUR - Satu sindiket penipuan Internet dipercayai didalangi oleh warga Afrika dikesan aktif memperdaya mangsa terutamanya ahli perniagaan dengan menggodam e-mel mangsa.

Taktik terbaharu itu mula dikesan selepas polis menerima dua laporan daripada dua lelaki pada akhir bulan lalu dan awal bulan ini mengakibatkan kerugian berjumlah RM960,000.

Modus operandi yang dilakukan suspek ialah, mereka akan menggodam e-mel syarikat mangsa berkaitan urus niaga syarikat tersebut dan menghantar e-mel itu kepada pihak ketiga yang merupakan pelanggan syarikat berkenaan.

Menerusi e-mel itu, suspek akan meminta pelanggan mangsa membuat pembayaran ke akaun sindiket berkenaan yang didaftarkan di negara ini. - Metro
P/sKeldai dadah...pemerdagangan manusia..seks bebas...penipuan black money...penipuan email... majoritinya didalangi oleh warga afrika! Kau cakap sekarang apa sumbangan mereka kepada negara! GAMPANG!!!

HALAU SAJA MEREKA ITU PULANG! NOKTAH!
1 Komentar untuk "KAU SANJUNG SANGAT NEGRO TU KENAPA???!!!!!"

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD