Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

KALAU PASAL POLITIK, SEMUA PUN DEPA SANGGUP BHAI~!!

Aku tak mahu cakap apa-apa...bukan tugas aku nak kondem itu ini...bukan tugas aku jugak nak cakap itu ini... Tapi yang paling aku bengang sekarang ni adalah tentang kenyataan seorang Pemimpin PAS yang kata boleh lagi kata tak boleh buat apa-apa...malah mahu lagi nak tegakkan benang yang basah...kalau dah salah, apasal la taknak ngaku ja....dahlah nak jadi Mursyidul Am sampai mati....konon-konon dialah yang maksum.... tak cacat satu apa!

Aku bengkak bukan sebab ini ja....kerana wujudnya parti politik yang mempergunakan nama Islam ini lah nama Islam makin rosak.... Bila orang sebut sahaja pasal Islam kat Malaysia ni...orang pasti akan nampak PAS ja....konon-konon hanya PAS sahajalah yang ISLAM dan yang lain itu semua kufur-munafik-murtad!

Demi politik dan kuasa....busuk nama Islam tak apa! 
Demi politik dan kuasa...menghina peribadi orang tak apa! 
Demi politik dan kuasa....memfitnah orang tak apa!...
Demi politik dan kuasa...bersekongkol dengan kafir tak apa!!
Demi politik dan kuasa....mengkafirkan ummah tak apa!!!!

Kau nak tahu banyak lagi?? Kau baca sini ja la!!!


Nik Aziz Tidak Akan Bertanggungjawab


Isunya??? Kau tengok sendiri VIDEO nih!

1 Komentar untuk "KALAU PASAL POLITIK, SEMUA PUN DEPA SANGGUP BHAI~!!"

patutnya Nik aziz kena tawadhuk... buat press conference ckp ustaz tu salah..

dan dia kena cakap "saya bukan nabi"

tapi dia takkabbur...

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD