Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

BABAK ROMANTIS DALAM DRAMA TENTANG DHIA ANTARA ZIKIR DAN DHIA. SWEET GILA WOO...

Ayat yang diungkapkan oleh Zikir kepada Dhia pada malam perkahwinan mereka :
"Dhia, abang tak tahu apa akan jadi esok, minggu depan, bulan depan, tahun depan ataupun 10 tahun kemudian..Abg tak boleh ramal nasib kita berdua...

Tapi sebagai seorang suami yang bertanggungjawab, abang akan berikan cinta abang, hati abang, seluruh jiwa abang pada Dhia. Dan yang penting sekali abang akan membahagiakan Dhia seumur hidup abang..Abang janji..."
Woahha! Ramai perempuan mesti cair ni....

9 Komentar untuk "BABAK ROMANTIS DALAM DRAMA TENTANG DHIA ANTARA ZIKIR DAN DHIA. SWEET GILA WOO..."

Salam...

masih adakah lelaki macam zikir nih?

Semalam tak tengok..hehe tapi memang zikir tu nampak sopan santun sangat2 lah..smpai tuan rumah pun cm berkenan nak jadikan menantu..hehe

hahahahaha! abes ar pasni bini-bini sekalian suh laki hafal skrip nih pulak. :p

aiseymann !!! romantik ni . .

=)

wa cair !!!!!!

watak dye dlm crte ni gille matang , suke tgk ! :D

ni ayat nak ajak tidur ni.ayat power baru feel lebih.bangun pagi memang puas hati

ckp time muda leh la..pas 40 thun ckp la mcm tu bru bes ada arrrrr!!!

skrip je tu

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD