Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

APABILA K-POPPERS MEMBEBALKAN DIRI. WOAHHA! MAMPUS KAU K-POPPERS!

Bismillahirrohmanirrohim...

Kisah seorang blogger yang baru ja buat blog tapi dah dapat beribu-ribu komen..Isunya? Hahahaha...Isu childish budak-budak k-poppers... Konon isu kutuk k-pop. Yang k-poppers ni pulak mengamuk sakan bagai nak runtuh langit dan bumi. Woahha! Siap main ugut-ugut lagi.

Yang lebih kelakar.. Diorang sanggup mati demi k-pop. Keh keh keh... Konon-konon k-poplah yang hidupkan diorang, k-pop lah yang bagi diorang makan, k-pop lah yang bagi diorang duit belanja sekolah! Woahha! Bebal punya anak mak bapak! Keh keh keh.

ISUNYA - KLIK SINI

Yang paling tak menahan. Ada yang jadi lebai-lebai alim dan soleh pi bagi ceramah kat situ.. Tapi dalam pada bagi ceramah tu dia selit kan perkatan bodoh-bangang-sial-jahanam etc.... Hahahaha.... Nampak sangat kebebalannya yang nyata. Keh keh keh....

Baru pendekar tahu majoriti k-poppers ini memang BEBAL DAN BANGANG-BANGANG belaka rupanya... Hahaha...


Hambek nih untuk korang baca :: Woahha~!
Hahahaha.....hambek ya para pemuja k-pop yang "pandai" sekalian...keh keh keh....


Pengajaran :

Kalau artis-artis kena kutuk, depa bising-bising. Bila mak pak depa kena maki... depa diam pulak. Apatah lagi nak harapkan depa jadi pemimpin generasi depan yang akan membela agama? Huh! Jauh stoking dari kasut wey! Woahha! 
3 Komentar untuk "APABILA K-POPPERS MEMBEBALKAN DIRI. WOAHHA! MAMPUS KAU K-POPPERS!"

tapi bukan semua .. sye x .. peace (Y)

terlalu membanggakan k-pop hingga lupe tuhan dy sape . WTH punye orang . ;)

jgn lah nk hina kpoppers plak. =__=' hish. yg buad post nih xder beza nyer ngan kpoppers yg duk maki hamun tuh.

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD