Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

SIFAT PEREMPUAN ITU MUDAH. YA, SANGAT MUDAH SEBENARNYA

Bismillahirrohmanirrohim...


Pendekar bukan mahu menarik perhatian dengan kata basa-basi olah bicara yang entah ada apa isi atau tidak. Namun teringin juga berkongsi sedikit pengetahuan tentang perempuan. Semuanya dari pemerhatian. Dan juga penaakulan daya fikir. Karena sejak dari dahulu lagi emangnya itulah yang selalu bermain di kotak fikir. Memerhati dan menaakul apa adanya sekitar keliling. Heee...Entar aku ngomong apaan nih? Ekekeke...

Maaf ya ibu-ibu bapak-bapak siapa yang punya anak. Bilang saja aku ini seorang pemutar lewa bahasa yang entah gimana. Entar aja aku mahu terusin menulis lewa-lewa apa kurang apa lebih yang ingin aku lakar ketik demi ketik di atas papan kekuncinya ini.

Ya, berbalik saja pada tajuk postingannya ya gan, pendekar pengin mahu kongsi ama kalian semua apa yang dimaksudkan dengan sifat perempuan itu mudah. Ya, bilang saja kamu punya cewek, kamu punya isteri, emang mudah aja untuk kamu takluki hatinya asal saja kamu mau ngikutin apa yang pendekar kongsikan ini ya.. (^_^)

Mudahnya sifat perempuan itu bila mana kalian sang pejantan tangguh mahu menawan hatinya, coba-cobalah untuk sentiasa mengambil berat akannya. Karena perempuan itu sangat butuhkan perhatian dan kasih sayang. Iya gan, asal saja kamu mau mengakuinya. Tanyakan saja sama perempuan sekalian. Apakah mereka tidak membutuhkan kasih sayang dan perhatian dari pacar mereka? Sudah pasti sekaliannya akan memberikan jawaban YA untuk soalan itu.

Makanya, ya, makanya, haruslah kalian akur pada hakikat betapa jika tiada perhatian dari kamu terhadap pacar kamu, siap siagalah untuk menerima akibat bahawa pacar kamu akan mula menerima orang lain dalam hidupnya.

Gampang saja. Jika kamu lihat ramainya perempuan yang selingkuh sama orang lain walhasil mereka udah punya cowok mahupun suami. Namun karena kebutuhan perhatian mereka tidak terpenuhi, makanya mereka mula mencari yang lain.

Ah sudah...aku sudah terbahasa Indonesia pula di sini... isk isk isk...tapi enak juga yah... Lancar saja tanganmu mengetik.... hehehe...

*******

Sifat perempuan yang mudah...bukan mendamba perhatian yang berlebihan, mereka cuma inginkan lelaki itu ada bila mana mereka memerlukannya. Bukan mahu pasangan mereka mengongkong mereka, cuma mahukan pasangan mereka tahu bahawa mereka diperlukan oleh pasangan mereka.

Jika tidak, mereka mungkin akan beralih hati kepada yang lain. Kerana hati wanita ini sangat lembut sebenarnya. Kerana itulah sudah pasti akan wujud istilah Cintaku Milikmu, Tubuhku Miliknya...lantas, siapakah yang patut dipersalahkan?

Pendekar bukan apa. Jika kalian sudah memiliki teman hidup. Rantailah satu kakinya di tiang seri rumah kalian. Kerana dengan begitu, dia pasti tidak akan mudah untuk menerima yang lain berbanding yang telah ada untuknya. Saat kalian pulang ke rumah, ketahuilah, dialah teman hidup kalian. Jika di rumah kalian tidak menemukan bahagia. Di manakah lagi? Di pejabat-pejabat? Warung kopi? Atau hotel-hotel murah? Jawab dalam diri saja. Bukan di sini ya..(^_^)

Rasulullah pernah bersabda :
"Jika terpandang olehmu seorang perempuan dengan nafsu. Maka segeralah datangi isterimu kerana dia memiliki segala yang dimiliki oleh perempuan yang kamu pandang itu..."
Siapa perawinya, siapa yang mensanadkannya, tiadalah pendekar ingat. Maaf ya...("~)

Jadi untuk itu. Berilah perhatian yang lebih kepada perempuan-perempuanmu ya...(^_^)

Atas nama zat yang menciptakan, pendekar kongsikan ini untuk kalian semua...

Salam perjuangan dan Salam Hati dari Pendekar Berkuda..(^_^)
0 Komentar untuk "SIFAT PEREMPUAN ITU MUDAH. YA, SANGAT MUDAH SEBENARNYA"

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD