Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

" MULUT KATA HARAM, TAPI SAMBIL TENGOK-TENGOK GOSOK BEBIRD KAN KAN KAN ;P TAK SENONOH JE..." ZEBENA ANMUM JOLIE

cc : @denaihati @beautifulnara @zarina_anjoulie @milosuam

Pewww~!!! Tu diaaaaa~!!! Mulut tak reti nak jaga. Dasar busuk lagi hanyir bau macam longkang~! Cakap tak bertapis... Bagai muntah kahak hijau penuh hanyir lagi membusukkan...sudahlah bikin gempar...mahu lagi memperbebalkan diri membela benda yang orang dah tahu salah...

Hei perempuan~!, kau nak telanjang bogel sampai tak nampak seurat benang pun tak ada yang kisah asal saja kau pandai-pandai makan, pandai-pandailah simpan. Ini tidak, kau bertelanjang bugil kau pampang besar gedabaq untuk tatapan khalayak. Kau ingat kau itu sudah cukup pahala mahu rosakkan pula iman orang lain? Haaakkk ptuhisss~!!!

Hei perempuan~! Kau mahu berlucah segala apa tiada siapa nak hairan. Asal jangan kau sebar pada khalayak yang kau sedang bikin jahat~! Apalah bebal punya otak tidak reti fikir untuk sorok keaiban sendiri~! Kasihan sama mak bapak kau~! Sebelum kau buat, ada kau bilang sama itu ibu bapa kau yang kau sedang cuba untuk jadi bintang porno? Wahahahahaha~!! Kau memang hebat~!

Hei perempuan~! Ah, persetankan saja siapa yang mahu jadi setan~! Jika kau mahu jadi setan, mari sambut langkah setan juga~! Mari kita mempersetankan diri masing-masing. Yeahhhaaaa~! Kau bilang apa? Mulut kata haram, tapi sambil tengok-tengok gosok bebird ya~! Walllaaaaaa~!!! Ayo dong...kita sama-sama enjoy~! Kah kah kah~!

Dasar setan, mana mungkin bisa di tunjuk ajar? mana mungkin mahu mendengar nasihat? Orang bilang suruh taubat, kau persetankan orang pula ya? Siapa yang suruh kau bikin onar? Menggoda iman saudara sendiri? Peewwwww~!! Kau memang hebat~!

Hei perempuan~! Badan penuh parut...kurap sana sini...kau mahu tayang konon-konon cantik dan seksi ya? Badan penuh lemak..menggelendut bagai tali ampaian yang udah layut, kau mahu papar kaulah perempuan terseksi ya? Wahahaha.... Untung saja kau tidak di rogol sama mereka yang kau bilang penggosok bebird itu kan kan kan? Woaahhhhaaaa~!!

Jadi...ayuh saja persetankan mereka-mereka yang mahu menjadi setan~! Begitu bukankah lebih baik? Hahaha... kau persetankan mereka...aku persetankan kau... bukankah itu terbaik? Kah kah kah... Oh...mari kita mempersetankan diri ya??? Woaahhhhaaa~!!!

titik keramat penyulam ayam kena sembelih... :p



**********

Ragam manusia...biasalah...bila di tegur kerana berbuat jahat...mereka pasti akan melenting... (aku juga...)...mulalah hendak membela diri...tapi yang salah dalam sikap adalah bila mana kau suruh orang lain cermin diri mereka dahulu sebelum tegur kau buat jahat...

Hei...kalau aku rogol kau...ada orang datang sama aku bilang...kutuk-kutuk aku...maki hamun aku kerana merogol kau... emang mudah saja aku bilang.... pergi cermin diri sendiri dulu derr....mudah aja kan??  ekekekeke....boleh gitu?? Woahhhaaa~!!

Juga salah dalam sikap jika orang simbah api...kau balas dengan minyak...lagilah panas membakar.... kan kan kan??

Aku mahu juga bilang....mulut kata seronok...mestilah sambil bergambar gentel2 nenepel kan kan kan?? Kah kah kah~!

Aku mahu beri ini satu pada kamu ya...

Sekali dengan penerajang tu...keh keh keh...


Ah~! Jangan ikut aku jadi setan~!! NGERTI~!!????
10 Komentar untuk "" MULUT KATA HARAM, TAPI SAMBIL TENGOK-TENGOK GOSOK BEBIRD KAN KAN KAN ;P TAK SENONOH JE..." ZEBENA ANMUM JOLIE"

hahahahaha. . marah nyer dye. . .pape pon. . ayat mmg bezzzz. . gud entry. . hik3

selagi belum sedar dan insaf..mcm tu lah yang akan berterusan...

ni mesti psal zarina tu kan.. minah tu mmg gila ! bongoks.. memalukann !

Itu base mulut haram jadah....bertelanjang lagi bagus... nak mencari populariti cara murahan...

@Misz Azney

eh? ayat best ke? macam berterabur je rasa... haha...terima kasih ya... (^_^)

@kpah k-poh

komen yang terbaik kak pah..

begitulah manusia... bangga untuk menayangkan kejahatan mereka kepada khalayak.... tapi bila orang buat jahat pada mereka... tahu pula nak maki hamun kan kan kan? Hehe..

@akuanakpahang

kalau nak bertelanjang.....telanjang lah...tapi jangan tayang kat orang... ni tidak...suka sangat sebarkan kejahatan kepada orang... macam lahanat je...

@LadyBird

artis yang tak ramai orang kenal tapi bajet glamer tahap gaban....

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD