Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

ISU : GAY, LESBIAN, MAKNYAH, PENGKID BUKAN LAGI ISU TERPINGGIR

Bismillahirrohmanirrohim...

Kali ini pendekar ingin berkongsi pendapat dan pandangan mengenai satu isu yang kini bukan lagi satu isu yang terpencil malah adalah isu yang lebih besar untuk dihadapi akan kebejatannya. Isu gay,lesbian,mak nyah dan juga pengkid yang kini semakin marak mewabak di dalam persekitaran kita.

Bukanlah ingin mengata mahupun membuka aib semua orang, namun kelompok ini sebenarnya memberikan kesan yang sangat besar di dalam masyarakat. Jika ada yang masih ingat kisah kaum Nabi Luth sebelum ini, mereka pasti sedar akan hakikat ini. Kelompok ini adalah kelompok yang terlaknat. Tiada yang dapat menyelamatkan mereka..Terutamanya golongan gay.

Allah telah menetapkan hukumannya untuk golongan ini semasa di dunia. Hukuman yang dikenakan terhadap golongan gay jauh lebih berat daripada golongan lesbian mahupun pengkid. Kerana wabak yang di bawa oleh golongan ini sangat besar, penyakit-penyakit kelamin, HIV, AIDS kebanyakannya datang daripada golongan gay dan golongan yang menggemari seks bontot.
"[15] Dan sesiapa yang melakukan perbuatan keji di antara perempuan-perempuan kamu, maka carilah empat orang lelaki di antara kamu yang menjadi saksi terhadap perbuatan mereka. Kemudian kalau keterangan-keterangan saksi itu mengesahkan perbuatan tersebut, maka kurunglah mereka (perempuan-perempuan itu) dalam rumah hingga mereka sampai ajal matinya, atau hingga Allah mengadakan untuk mereka jalan keluar (dari hukuman itu).

[16] Dan (mana-mana) dua orang di antara kamu (lelaki) yang melakukan perbuatan yang keji itu, (setelah sabit kesalahannya) maka hendaklah kamu menyakiti keduanya; kemudian jika mereka bertaubat dan memperbaiki keadaan diri mereka (yang buruk itu), maka biarkanlah mereka; kerana sesungguhnya Allah adalah sentiasa menerima taubat, lagi Maha Luas rahmatNya. " - Surah - An-Nisaa'. Ayat 15 dan 16
Percaya atau tidak, dengan keterbukaan kita, telah wujud lebih banyak group-group nafsu songsang seperti ini di dalam laman-laman sosial. Keterbukaan kita terhadap golongan ini menyebabkan mereka semakin bebas beraksi di hadapan ramai. Sama halnya seperti keterbukaan kita apabila melihat dua orang lelaki dan wanita yang berjalan-jalan sambil berpegangan tangan atau berpelukan mahupun berasmara dana di tempat-tempat awam... Dan keterbukaan kita itu kini menjadikan satu lagi wabak yang jauh lebih teruk seperti yang dinyatakan di atas.

Syabas kepada Hacker Malaya yang telah berjaya meng-hack satu GROUP GAY yang berpengkalan di Facebook yang memiliki lebih 3 ribu ahli... Group yang menyasarkan para pelajar sekolah dan juga remaja ini semakin berkembang biak di mana-mana, mereka kini telah berani untuk beraksi terang-terangan di mana-mana...

Dan akhirnya group itu sudah tidak wujud lagi...wujud pula sebuah group baru yang di create untuk menggantikan group yang telah di HACK dan di delete tersebut. Nantikan sahaja lah ya para Hacker Pencinta Damai menggempur anda.. keh keh keh...

p/s : GAY adalah kaum yang di laknat..

p/s : LESBIAN adalah perempuan gila...

p/s : PENGKID adalah perempuan sewel...

p/s : MAK NYAH adalah lelaki lembeng...

Sekian...tata....
1 Komentar untuk "ISU : GAY, LESBIAN, MAKNYAH, PENGKID BUKAN LAGI ISU TERPINGGIR"

p/s : lelaki yang tak jaga amanah adalah lelaki..
p/s : lelaki yang suka berzina adalah lelaki...
p/s : lelaki yang memburuk-burukkan orang lain adalah lelaki...


lengkapkan pernyataan di atas.

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD