Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

KES BAYI DI KELAR - BUKAN KES BESAR MANA PUN ~!! YANG KORANG NAK KECOH-KECOH KENAPA~?

Semalam gempar dengan berita bayi di kelar oleh ibunya sendiri yang berusia 16 tahun di dalam asrama. Berita ini menjadi buah mulut komuniti blogger, facebooker dan orang ramai. Sudah pasti ada yang akan berpolemik lagi itu dan ini... Yezzzaaa~!! Itulah sahaja yang boleh mereka lakukan...tidak lebih dari itu bhai...Percayalah bila pendekar bilang seperti itu...

Kes bayi di kelar itu bukanlah satu kes besar pun... ya~! Bukan satu kes besar pun jika melihat kepada kebebalan sekalian manusia yang melata ini... Ya~! Bukan satu kes besar pun apabila melihat sikap-sikap para manusia... Jadi, apa yang mahu di huha-huha kan? Oh, alangkah indah melihat sedikit demi sedikit tubuh bayi tersebut di kelar-kelar kan? Alangkah seronoknya melihat perut bayi itu barai kan? Wahahahaha... Sungguh seronok bukan?

Kah kah kah kah kah kah kah~!!!

Kau ingin bilang kau benci? Kau ingin bilang kau sakit hati?? Kau ingin bilang kau bersimpati? Haaakkkk ptuuuuiiiihhh~!! Pergi jahanam itu semua wahai manusia gampang~!! Haaaakkkk ptuihhh~!!! Pergi lahanat itu semua wahai manusia jahanam~!!

Kalian lah yang lebih kejam kepada bayi itu~! Kalianlah yang lebih layak untuk di tuduh sebagai pembunuh bayi itu~! Kalianlah kepala segala kepala durjana yang ada di sebalik sadisnya bayi itu~!! Kalianlah semuanya~!!!!

Kalian tebar berita-berita seks~! Kalian tonton klip-klip 3gp tak hingat dunia~! Kalian bikin entry-entry berbaur lucah segala apa~! Kalian promote seks-seks-seks-seks-seks dan seks kepada khalayak pembaca~! Kalianlah yang lebih gampang dari segala yang gampang itu~!! Kalian sahaja yang tidak pernah mahu sedar~!!!

Kalianlah yang bikin filem lucah lahanat~!! Kalianlah yang bikin klip-klip jahanam~!! Kalianlah yang mempromosikan kehidupan bebas kepada para remaja~!! Kalian jugalah yang menjahanamkan minda para remaja~!!

Hei~! Si tua yang gampang lagi bangsat~! Jangan kau berlagak hero mahu ajar agama sama anak muda~! Jangan kau berlagak pandai mahu bicara kata tanpa hikmahnya~! Jangan kau bikin aku muntah dengan segala nasihat celaka yang kau beri~! Seperti sang bangsat lagaknya~!! Karena aku tidak akan pernah mahu mendengar~!!!

Kau mahu menuding jari kepada siapa? Satu jari kau tuding kepada mereka...sembilan jari kau simpan untuk diri kamu sendiri ~! Siapa yang lebih bangsat??? Merekakah? Atau kamu yang bebal lagi celaka~!!

Hei blogger jahanam penyebar kisah seks gampang~!! Hei babun sial penyebar video klip dan filem lahanat~! Hei wartawan bangsat perosak minda rakyat~! Hei ustaz-ustaz yang lupa pada hakikat~! Hei segalanya~! Aku berbicara dengan ketik jemari ini~! Ingin menggampangkan kamu sekaliannya~!!! Apa aku peduli? Jika mati kamu ke kubur juga~!! Dasar jahanam yang tidak reti di ajar~!!

Hei lelaki setan yang jahanam~! Hei perempuan iblis yang bangsat~!! Kau bilang cinta sama cinta...suka sama suka... kau bilang babi itu haram...tetapi perempuan itu halal pula untuk kau pegang?? Alangkah babun punya pemikiran~!

ARRRGGGGGGHHHHHH~!!!!!! AKU SUDAH MARAH~~!!! 
MENDIDIH DARAH MELIHAT KALIAN SEMUA~!!! 
TERBAKAR HATI MELIHAT BANGSAT-BANGSAT YANG CELAKA~!!  

CELAKA KALIAN SEMUANYA~!!! 

Kau mahu bilang lagi kau tidak suka~?? Tapi kau rosakkan pemikiran manusia melata untuk menerima~! Kau cari kebejatan di mana-mana...lantas kau promote dan masukkan di dalam kau punya penulisan?? Sudahkah kau kaji apa impaknya kepada khalayak??? Sudah terhantuk baru terngadah???

KEPALA HOTAK KAU~!!!!
16 Komentar untuk "KES BAYI DI KELAR - BUKAN KES BESAR MANA PUN ~!! YANG KORANG NAK KECOH-KECOH KENAPA~?"

PR pun benci gak gan manusia yg perangai mcm ni....

haah..dunia nk kiamat, cenggini la..kan semua tanda2 ni dah diingatkan dlm Al-Quran, Hadis dsb..

1stly, aku nak ko amik komen aku sebagai komen yang positif dan tak perlu la ko reply komen ni pon.reply dalamhati je la ea

- ko rase betul ke care ko tegur ni?memaki hamun, membangsatkan,menjahanamkan?

ko jugak yang suh jadikan rasulullah sebagai contoh, ko rase rasulullah memaki macam ni ke bile menegur?

see, betol tak aku ckp sebelum ni, cakap memang mudah?:)


mmg betol dorg buat sume tu,entry lucah, klip 3gp, cerite cium2 kat tv, why dont ko jumpe dan nasihatkan dorg baik2.kan tu DAKWAH yang sebenar yang ko dan semua org nak.kenape ko tak mule kan dulu?hee


takde org nak berubah bace entry macam ni.lagi menggelegak hati dirg adela.hee


chiow~

kah3...cara loser menulis...

blah la ko PB... otak bebal cam kuda... bajet bagus la tu... perangai camni ade hati nak tegur org... pergi mampos la ko..

Setelah saya menilai penulisan kamu,ternyata kamu ini seorang yang penuh hasad dengki dengan kejayaan orang lain

Buanglah perasaan dengki tu.Cubalah keluar dari kepompong,lihatlah dunia luar.Kamu akan sedar nanti

cuba lihat perspektif dari laman2 berita..semuanya pelbagai..maka tidak hairanlah kebanyakan blogger mempelbagaikan isi kandungan blog mereka.

Yang mana buruk jadikan tauladan dan yang mana main jadikan pedoman.

so simple jer...tak payah2 dengki dengan orang

PB Loser!!!!!!!bajet bagus!!!!

pembetulan ayat

**Yang mana buruk jadikan tauladan dan yang mana baik jadikan pedoman.

Ya,saya bersetuju dgn Kaki Facebook.

Sebenarnya ko ni lah yang merosakkan pemikiran orang dengan herdik dan cerca makian ko terhadap orang lain

Adakah ko ni seorang manusia yang sempurna?

Totaly inilah kali terakhir saya masuk blog ini.Saya tidak mahu membaca penulisan orang yang berhasad dengki mcm ko

**Sudah2lah jgn nak jadi pendekar sgt aihhh****

pindah saja ke dalam gua jika tidak suka..walaupun mereka bukan orang yang baik sangat tapi masih ada rasa peduli.

Sorry to say bro...aku pun tak berapa suka cara nih...tp dh mungkin ini cara ko...so ko buat la mende apepun yg ko fikirkan betul.....

i'm sorry to say jugak.....ni bukan cara yg betol ko nak tulis blog. hebat sgt ker ko ni.... aku kesian dgn ko sbb x guna akal ko tu dgn bijak. kes baby br lahir kena kelar yg tiada dosa ko boleh buat camni.. bukan nak kata aku ni bijak,tp aku ada akal yg waras utk menilai apa yg boleh di buat gurauan & apa yg boleh di pandang serius.lau takat ko nak menyalahkan si pesalah aku xlah kisah sgt...tp jgn lah nak membabitkan arwah.jgn diaibkan org yg sdh mati.

im sori to say jugak....cara ko nak berbloger ni x brp nak betol. kejam sunggoh hati kau.akal fikiran ko yg bijak tu disalah gunakan.benda yg mcm ni ko blh nak buat gurauan... kalau takat nak menyalahkan SI PESALAH aku x lah kisah sgt...tp jgn ko babitkan bayi yg mati dikelar ibu....ko x bygkan ker,betapa sakitnye baby tu rasa.jgn diaib org yg dah meninggal...seriously...i x agree dgn cara u. but that u r.... semoga bayi ini ditempatkan di tempat yg TERINDAH....god bless her. sebak rasa hati melihat gbr bayi tu. kejam nye manusia.

smg bukan lady sebahagian drp yg menyumbangkan mslh remaja hari ini.. mintak jauh.. nauzubillah..

bro .. jangan amik dari segi negetif je .. segi positif kau amik la jugak . huhu

maaflah jikalau terkasar bahase

pehh..ni betul-betul amok nih..

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD