Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

DUNIA TANPA BLOG? BAGAIMANAKAH AGAKNYA?

Assalamualaikum dan salam 1 Dunia buat sekalian sahabat blogger dan para pembaca yang budiman.. yang molek2...yang muteh2..yang comel2...yang hensem2...yang kacak2...yang ganteng2....yang imut2... yang bla bla...yang bla bla bla...segala bagai yang membawa konotasi positif impak maksima ya?

 Berdirinya saya di sini adalah untuk...opppsss...alahai...tersasul lak...sorry2... miyahahaha~!!... Adapun sudah agak lama khan pendekar tidak membloggingkan diri ini? sudah berapa lama pendekar pun tak tahu...kepada para pembaca yang setia menanti dan menunggu update dari pendekar..pendekar mohon maaf yang amat sangat dengan anda kerana tidak berkesempatan untuk mengupdatekan diri di blog... semoga anda sekalian sihat-sihat blako ya... hihihi...

Mungkin ada yang perasaan status pendekar di FB sejak dua menjak ini... mungkin juga ada yang tidak perasan mengenainya...tapi biarlah...apalah yang nak dipentingkan sangat dengan status itu kan? ada banyak lagi status yang ada dalam FB tu...siapalah pendekar ini yang orang nak kisahkan?

Adapaun pendekar sekarang ini berkembara kelana lagi ke Pekan,Pahang. Jauh...tiada jalan terus dari KL...kena ikut macam jalan yang bersimpang siur...bagai ular kena palu...hurmmm...

tak tahu mahu tulis apa lagi...

seperti pada tajuk...dunia ini jika tiada blog...bagaimakah agaknya ya??

7 Komentar untuk "DUNIA TANPA BLOG? BAGAIMANAKAH AGAKNYA?"

tanpa blog saya jd bosan..huhuhu

biasalah tu..dah jatuh cinta dengan blog punya pasal. haha..

As-salam pendekar, lama x bw, baru ada kesempatan nak berbw...tanpa blog maybe stress kot..

blog ni ibarat diari bg kpah...dalam sehari, mesti nak tulis sesuatu....

Hehehe...kompom buhsan giler babun bro..:)

Hdup tetap mcm biase,cume tiada lg bil intrnet mau dbayar..huhu

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD