Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

Kereta Presiden Amerika

Anda pernah lihat kereta Presiden Amerika? Kalau tak pernah, jom kita lihat sama-sama. Kereta yang boleh dikatakan adalah kereta kebal ini memang sesuai sekali untuk kegunaan Presiden sebuah kuasa besar dunia.


LAWA DAN MEWAH

SPESIFIKASI MODEL. KLIK UNTUK TUMBESARAN.


Persoalannya, apa kegunaan para pegawai peribadi yang terpaksa berlari-lari di sisi kereta presiden itu ek? Pelik betul, kereta dan cukup canggih, kalau ada yang menembak pun, kena guna peluru berpandu. Masalahnya boleh ke pengawal presiden tu menghalang peluru tu ek?? Kompius di situ... ekekeke...
15 Komentar untuk "Kereta Presiden Amerika"

takut ngan bayang2 sendiri..haha..protn ada kuar keta camnie kan?

Ape guna bayar gaji diorang..
Kasi la keja sikit..

nk jgk ujang tuh ngaku keta dia

BAK KATA SATU DOKUMENTARI DI ASTRO, KERETA PRESIDEN US NI SEPERTI SEBUAH KERETA KEBAL YANG BERKILAT..

canggih bebeno kete dia..nak sebijikk

Meh sini: Kesian Ct Nurhaliza!!

alahai...xsport rim..manada org pakai rim cmtu..hihi

memang kena jaga mamat tu..kalau sesuatu berlaku..leh haru biru dunia sekejap..

@qasehraihan ni bukan kereta dia nak gi melancong nak pakai sportrim..ni kete dia nak gi melencung arah dunia

cun gila ni...dapat satu kan best..heheee
lama tak datang,line tenet tak cun la kat kampung ni..hheeee

fight2 kete pergi paso..hehe

at least peluru tu kene pengawal dl..hehehe..

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD