Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

CINTA oh CINTA..

.....Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia semua...

...Cinta..oh cinta...semua orang tahu apa makna cinta....ramai yang bercinta....ramai yang bahagia kerana cinta...ramai juga yang merasakan meraka tersiksa kerana cinta... namun apa-apapun...cinta itu tetap akan menemui kita...tak kira kita ni muda atau tua, miskin atau kaya, VIP atau orang biasa... kerana kita..tetap memerlukan cinta selagi kita bergelar manusia....

...apa yang pendekar nak lakarkan di sini bukan tentang apa-apa pun cuma tentang apa yang selalu pendekar perhatikan perubahan sikap di kalangan orang yang bercinta...list kat bawah ni adalah antara apa yang pendekar perhatikan... mungkin anda juga salah seorang daripadanya... bacalah... Wacchhhaa~~~........



  1. seorang lelaki yang bercinta akan cuba untuk buat yang terbaik untuk pasangannya...
  2. seorang perempuan yang bercinta akan cuba sedaya upaya untuk menarik hati pasangannya...
  3. lelaki jadi lebih manja bila bercinta..tetapi tidak kepada orang lain...
  4. perempuan akan jadi lebih lemah lembut apabila dilamun cinta....
  5. lelaki tak kisah untuk jadi lebih buruk apabila sedang bercinta..
  6. perempuan akan berusaha untuk jadi lebih cantik pula..haha...
  7. para couple suka untuk canang bahawa mereka sedang bercinta..maybe sebab takut orang lain kacau awek/balak dia agaknya...hehe..
  8. berkongsi facebook/myspace/twitter n etc..
  9. buat blog tentang kisah cinta...(jangan marah pada yang terkena tu...)
  10. keluarkan duit untuk tolong awek/balak....
  11. belanja awek makan..(kalau awek yang belanja tu...faham2 la ye...hehe...)
  12. pergi tengok wayang cerita cintan-cintun..ekekeke....
  13. dating jauh2 supaya takde orang nampak....(ni kes cinta skandal...ekekek....)
  14. taip status kat facebook...single..complicated..etc...
  15. amik gambar pastu letak kat FB, myspace, friendster, tagged, twitter dsb....
  16. main sms sampai awal pagi....
  17. gayut2 kat hp tengah2 malam...
  18. sms curi-curi..*special case*..eheks...
  19. topupkan tuk awek / balak dia...
  20. ungkapan " i love u sooo much "... " love u forever " ... "miss u"..memang tak sah kalau tak ada....ahaks...
....semua kat atas ni cuma sebahagian daripada ragam2 orang yang bercinta....ada banyak lagi....semuanya terpulang pada pandangan masing-masing...mungkin anda salah seorang daripadanya....yeahhhaa....waccchhhaaaaaa.........

p/s : pendekar juga pernah bercinta....tapi tak semua perkara di atas ni pendekar lakukan.... itupun masa study dulu.... anda pula bagaimana??
13 Komentar untuk "CINTA oh CINTA.."

@bulan -->
ahaks....boleh la macam tu...
bak lirik lagu mas idayu.. Boleh lah boleh....

aku plg ska no1 seorang lelaki yang bercinta akan cuba untuk buat yang terbaik untuk pasangannya...

sokong sgt2

wow.. no 1... i like! d manakah jejaka idamanku

suria like 1,000x!!!!
suma ada kaitan..dan sama!!!!!like2

dah lama tak bercinta so dh lupa dah..tapi tang sms sorok2 tu yuyu pnh buat...takut fmly tahu...huhu...nti x psl2 kne benti skolah..huwaaaa..

alahai~
terbaik lahh post kali ini~
hekhek!
;DD
pendekar jadi doktor cinta =D

bestkan bercinta..
dan lagi best apabila putus cinta..
huhuhu.. serik.. serik..
nak bercinta lepas kawin lak..

hehehe...cinta..cinta juga...jangan jadi cinta pelesit dah la..ekekek....

xnak jadi cinta pelesit..nak jadi cinta dedalu :P..
kikis slow2 .. :P kalu cepat2 nanti ngn kite2 mati :P

wah...ganas tu cinta dedalu...dalam diam mengganas...ekeke...

oh cinta...~
xpernah brcinta+xnak bercinta

nia lebih suke memilih cinta slepas kahwin..nk buat semua tu hnya utk bakal suami tercinta..hehe..special kes~

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang. - Hapus

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD