Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

Bila Kuda Patah Kaki....

....kali ni pendekar nak cerita sedikit tentang perihal diri pendekar dan kuda...hey anda...ya anda...jangan ketawa bisik2 tahu...kalau nak ketawa...ketawa kuat2...hahaha...

...okay...dah nama pun pendekar berkuda kan?? pendekar mestilah ada kuda...tapi bukan kuda yang real tau...kuda pendekar ni special sikit...hanya boleh hidup di alam maya je..dia tak makan rumput..tapi makan api... bukan api yang real tu tau..tapi api yang anda sambung plug laptop / komputer anda tu...huhu...

..bila kaki kuda patah...pendekar tak dapat nak jalan-jalan...mengembara ke sana ataupun ke sini...sana-sini...sini-sana...aikss...apa la yang pendekar merapek nih..ayoyo... okay-okay...bila kuda patah kaki...apa yang pendekar akan buat?? Jom selak....hehehe....

  1. ...jalan mundar mandir kat rumah...
  2. ...menung sorang-sorang....
  3. ...tengok tv sampai abis...
  4. ...tidur awal...kalau tak..manjang je online...haha...
  5. ...lawan chess kat kedai ...
  6. ...jalan-jalan dengan adik....
  7. ...kepala asyik pening je...
  8. ...balik kerja terus sampai rumah...kalau tak...singgah di mamak dulu....hehehe...
  9. ...gi cc ngendap blog sendiri...tengok2 kalau2 ada orang singgah...hehe...
  10. ...tahap kebosanan pun meningkat....bosan-bosan...haish...
...itulah yang berlaku pada pendekar bila kaki kuda patah...banyak kebaikannya kan?? tapi...pendekar selalu mengalami perasaan NOMBOR 10 tu...huhu....

..pendekar sayang ini blog...sama juga seperti pendekar sayang anda semua...(^_^)

p/s : buat seseorang....awak...awak...awak sangat comel....(^_^)....okay...abaikan yang ini ya sekalian... hehehe....

7 Komentar untuk "Bila Kuda Patah Kaki...."

betolllll..xde kuda yg tu alamak mati kutu la..buhsannn amat kan:D

:: alexa :: hehe..memang mati kebosanan...kalau kutu mati...fuh lega.... sapa tak suka mati kutu angkat tangan.. :P

trima kasih, yebbit taw yebbit cumel. :p

*larikkk*

adesss..kalau da bosan,blog la bro! semua rindu ko ni..adess..adek manis dok tanya tu.hahahaha..;p

@zaer -> hahaha...sape adek manis yang dok tanya ni?? bagitau aku...
haha...

hahaha ad juga mcm tu..ell kalau cuti sem cnfirm dh bosan...hahaha

@ell ...hehehe...boleh lah tu tension tahap gaban kan?? hehe

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD