Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

Bila Dah Terlebih Kaya...Dermalah...Seperti Ini... (^_^)

...entah betul entah tidak...wallahua'lam.... tapi ikut apa yang diberitahu....acara lelongan ini untuk tujuan charity...so tak baik kita bersangka buruk kan?? mari kita sama-sama lihat Plate Number Termahal Dunia....bernilai AED 52,200,000 ataupun bersamaan kira-kira USD 14.2 millions ataupun dalam Ringgit Malaysia nilainya adalah RM45 juta...hak hak hak...mahal betul...boleh beli kereta Ferrari beberapa buah ni...umah beberapa buah...siap dengan kolam renang kalau mau...hahaha...

 

...untuk pengetahuan anda...nombor plat yang termahal di malaysia pun cuma bernilai RM220k...iaitu TAY 1...memang tak berbaloi kalau di bandingkan bukan??  jauh beza dengan harga number plate ini...haha...

p/s : bilalah agaknya plate kat Melaka nak jadi MZI 1 ek....nak bida ni....bayar pakai duit incek nuffy yang beberapa hengget ja ni...boleh tak??....ekekeke...

namun...pesanan pendekar yang paling penting...bersedekahlah bila dah kaya...tapi dengan hati yang ikhlas...(^_^)
5 Komentar untuk "Bila Dah Terlebih Kaya...Dermalah...Seperti Ini... (^_^)"

akak guna plat number yg dah siap ada kat kete tuuu..senang..beli kete jer dah siap bg kan...kete second hand..!!!

orang2 terkaya adalah org2 arab !
semoga charity dberkati ALLAH n btol kata editor.., len kali biar ikhlas + aku nk mnmbh skit "tgn kanan yg mmberi jgn bg tgn kiri tw" (lbh kureng cmtu r kot). hahahhaaa

gila..abes ribu riban utk num plate..hehehe..laen org, laen minat ek..hehee

pak arab yg kaya perangainya memang mcm tu suka bermewah2

minta maaf, mungkin dah lewat...
tapi nak bgtau, huruf2 yg TAK BOLEH LANGSUNG digunakan untuk no plat kenderaan di malaysia
ialah I,O,Z..

huruf yang TAK BOLEH DIGUNAKAN HANYA DI PERMULAAN ialah E,F,G,H,U,X...

sekian...

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD