Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

Menghembus Nafas Ini.

....sedetak jantung berdegup...saat mata memandang sayup....saat lidah terkelu...tanpa kata yang mampu terluah....ku lakarkan sebuah kisah...buat tatapan hati yang gundah...pada jiwa yang resah....terimalah...naskhahi indah penuh mewah...dari Pendekar Berkuda.....

...alamak....lama betul pendekar tak buat entry....sampaikan ramai blogger bertanya-tanya ya...maaf lah..pendekar ada sedikit masalah peribadi.....kudapun dah mula sakit-sakit...hehe...harap para pembaca sekalian bersabar ya....semoga teman-teman blogger serta para pengunjung blog Pendekar Berkuda semakin sukses dalam kehidupan... ada masa terluang lagi nanti pendekar unpdate entry baru ya....pendekar mohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa dengan anda sekalian....

"kuda" yang pendekar maksudkan itu adalah laptop pendekar....ada sedikit masalah dengan laptop pendekar....nanti bila segalanya dah selesai, pendekar akan rajin semula berblog dan berblogwalking....

oh ya...ada juga yang beri pendekar award ya....walaupun pendekar sebenarnya bukanlah selayak orang lain untuk menerimanya.... namun untuk menjaga hati si pemberi..pendekar ambil juga nanti okay....

sekian dahulu entry pendekar untuk kali ini....lain kali pendekar akan postkan lagi entry baru ya....salam hormat buat anda sekalian...juga salam sayang rindu dari pendekar buat teman-teman seperjuangan....

" ....perumpamaan seorang muslim dan muslim lainnya adalah ibarat sebuah dayung dan sampan...jika salah satu tiada...tiadalah berfungsi dengan sebaiknya yang sebuah lagi....wallahua'lam...."
2 Komentar untuk "Menghembus Nafas Ini."

komen fatin,
hai, pndekar brkuda...=)
cik aiskrim pun..jrg2 sgt nk bw sjak akhir2 ni..sbb2 mslh trtntu..ni pun curi2 masa nk bw..ni ....
=)
fatinmmj

kuda rain xsakit..tp kuda ni dh di specialist utk wat sistem je...hahah..busy sgt. xsabar nk siapkan n pesent FYP.. pasni merdeka.. hup hup horey..
hulk hogan!

mekasih share some input.. ;)

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD