Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

KENAPA DENGAN KITA?? - KES DATUK SOSILAWATI LAWIYA DIBUNUH...

...keyword penting ini...Datuk Sosilawati Lawiya Dibunuh oleh manusia-manusia durjana yang berhati syaitan lagi jahanam....

kenapa pendekar emosi?? kerana pendekar sangat marah... jika benar mereka ini yang membunuh Datuk Sosilawati dan 3 orang yang lain....mereka ini tidak layak untuk hidup menghirup udara di malaysia ini walaupun untuk sekali nafas lagi...

kerana mereka ini sangat kejam..sangat tidak berperi kemanusiaan... di bela oleh ahli politik yang berselindung di sebalik ketirisan undang2 negara.... yang boleh bersandiwara dan memutarbelitkan fakta kerana mereka tahu tentang kelemahan undang2 NEGARA.... seperti mana Pemimpin-Pemimpin parti politik Pembangkang (Pakatan Rakyat) memutarbelitkan fakta2..mencipta isu-isu baru yang tidak ada kena mengena...begitu jugalah mereka ini akan bebas... bebas ..dan bebas lagi...

lihatlah apa yang mereka lakukan dengan kuasa yang ada pada tangan mereka?? membela penjenayah! tidak pernah ada di dalam sejarah negara kita sebelum ini seorang banduan boleh menjadi pemimpin! kedunguan telah terserlah di merata-rata...



bagaimana Dato' Patmanabhan Naliennen ini mendapat gelarannya?? pendekar sangat musykil !!... tolonglah...anda semua hanya mampu bersuara...berteriak sendirian...  apalah salahnya jika anda semua melaknat mereka ini dan sekutu sekapat mereka dengan membuat entry yang menyokong hukuman mati ke atas mereka (jika benar mereka bersalah...)..ini kerana...

PENDEKAR MENYOKONG HUKUMAN MATI KE ATAS PEMBUNUH DATUK SOSILAWATI LAWIYA DAN TEMAN-TEMANYA !!! BUNUH DIBALAS BUNUH!

...nyawa yang hilang tidak mampu untuk ditukar ganti! 

p/s :: kemarahan pendekar memang bukan sedikit....apa lagi bila mendapat tahu bahawa mereka membakar mayat-mayat tersebut....tidak boleh kah jika mereka itu ditanam sahaja? tanamlah di mana-mana asalkan tidak dibakar...kerana mangsa2 itu orang Islam dan bukan orang Hindu, atau Buddha!!!

...ANJING SUNGGUH KALIAN INI WAHAI BANGSAT!
7 Komentar untuk "KENAPA DENGAN KITA?? - KES DATUK SOSILAWATI LAWIYA DIBUNUH..."

betul kata pendekar..
dunia skrg semakin tidak adil..
dimana keadilan..
adakah manusia sudah tidak menpedulikan mana yg betul dan mana yg salah?!!!
hanya menurut kata nafsu dan hasutan syaitan semata mata.. ;(

MHps melihat ini akan jd isu yg akan menjejaskan keamanan negara. Jd, serahkan pada undang2, jgn bertindak di luar kawalan. Malaysia 'panas' kerana salah kita sendiri yg tidak benar2 berpegang pada agama yg benar yg telah ditentukan Allah pada setiap manusia. Jika kita benar2 mengikut syariat, pasti Allah rahmati bumi ini... jd aman dan makmur... jd bertenang, dan jgn bertindak sebelum berfikir dgn waras!

stuju sgt2 ngn kak mas..kalau hukum Allah dilaksanakan..pasti sejahtera malaysia serta dunia..

pendekar berkuda, mmglah mangsa beragama Islam n tak patut dibakar,tp pmbunuh2nya org hindu..jd mereka nk ikut cara mereka dgn mmbakar mayat..huhuhu

jht gilew pembunuh2 tu.. sapela dalangnye.. lady setuju dihukum bunuh.. ketuanya sekali..

sabar..sebelum dibunuh tue..seksa dulu macam diorang buat kat mangsa..baru padan muka... ha,rejam ke... hutang darah bayar darah..

tp ak takut..bila masuk makhamah..makhamah kata suspek tak siuman..terlepas lah.. aduhai..semua pihak kena telus

@Amir Izzat

betul juga....kalau seksa mereka2 semua ni macam mana mereka buat pada saudara kita tu...memang adalah lebih baik begitu...tapi kita semua terikat dengan undang.... kita tak dapat nak pakai hukum yang sebetulnya di sini...

@sweet-ladybird

memang sangat jahat..dalangnya pun semua orang dah tahu kan???

semua orang fokus pada kes ini sekarang...

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD