Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

Dato' Sosilawati DIBUNUH?? DIBAKAR???

Gambar Ihsan Metro
Dato' Sosilawati Lawiya

..khabar angin bertiup kencang di internet...
Dato' Sosilawati Lawiya yang dilaporkan hilang sejak 30hb Ogos 2010 lalu dan gagal dikesan di syaki telah mati dibunuh dan dibakar bersama-sama 3 orang yang dilaporkan hilang bersamanya...
Khabar angin yang tersebar menyatakan bahawa mayat beliau (Dato' Sosilawati) dan 3 orang yang hilang tersebut ditemui di sebuah ladang kelapa sawit di Morib, Selangor...



...khabar angin yang tersebar menyatakan bahawa beliau dibunuh di banting, selangor sebelum di bakar di ladang kelapa sawit di Morib....juga di selangor...
..menurut sumber yang boleh dipercayai..laporan forensik PDRM telah mengesahkan bahawa salah seorang dari mangsa adalah Dato' Sosilawati Lawiya...
manakala yang lainnya adalah Pemandu beliau...Pegawai Bank dan juga Peguam yang dilaporkan hilang bersama beliau....

..menurut maklumat yang diterima dari sumber itu lagi...seramai 6 orang telah ditangkap dan ditahan reman bagi membantu siasatan kes tersebut.....
...hebahan umum masih belum dibuat...
sama-samalah kita menanti kenyataan media dari pihak polis mahupun dari pihak keluarga Dato' Sosilawati Lawiya...

...jika benar berita ini....
...pendekar sangat sedih mendengarnya...
Al-fatihah untuk beliau yang menjadi jutawan kosmetik wanita no.1 negara...
dan juga takziah kepada keluarga Allahyarhamah....
...jika tidak benar...
sama-samalah kita mendoakan keselamatan Dato' Sosilawati...
manusia semakin kejam dan semakin gila kerana harta...
mohon dilindungi diri kita semua dari fitnah harta...
AMIN....

..tidak lama dulu kita dikejutkan dengan kehilangan Along Spoon yang kemudiannya ditemui mati dibunuh...dan kemudian Altantuya Shaariibuu yang dibunuh dan diletupkan...
...semakin maju Malaysia...semakin gila rakyatnya...
...sangat gila sebenarnya...

6 Komentar untuk "Dato' Sosilawati DIBUNUH?? DIBAKAR???"

terkejut tengok berita tu. ingatkan rumors. ape² tengok esok. al-fatihah.

PB: bayangkan jika ini menimpa diri kita, tentu kita gundah gulana.. jd elok elakkan spekulasi yg blm tentu benarnya & masih dlm siasatan..

80% logik dan diterima akal....
kalau dah forensik yang buat kerja...susah nak nafikan kebenarannya...kecualilah mereka sengaja nak putar belit bukti...

Abu mayat arwah berempat dibuang ke laut morib. dekatladang tu dah tinggal kesan2 sahaja. yg sangat mengejutkan, prime suspect itu adalah seorang peguam yg bergelar dato'!

al fatihah pada keluarga mangsa...kesian diorang..kejamnyer pembunuh...

:: miss fine :: semuanya Ahli Parti DAP dan Penyokong Hindraf...patutlah mereka semua samseng2....

Datok Patmanaban tu peguam kes hindraf dulu.... juga ahli DAP....

:: Shida :: kejam memang kejam..tapi tindakan kita yang tak buat apa2 lagi kejam....hukum mati je semua yang terlibat!! seksa macam mana mangsa2 tu diseksa...pendekar sangat marah...geram lagi bengang....

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD