Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

VIDEO MALAIKAT DI ATAS KAABAH HANYALAH REKAAN

ASSALAMUALAIKUM....
KALI INI PENDEKAR KONGSI SESUATU DENGAN ANDA...
JANGAN PERCAYA SESUATU YANG DATANG DENGAN MEMBUTA-TULI...

:: ORIGINAL ::


VIDEO MALAIKAT DI ATAS KAABAH SEDANG MELETUP DI FACEBOOK SEKARANG NI... MUDAH-MUDAHAN INFO INI MEMBANTU ANDA...



PENIPUAN YANG TERCELA....PENJELASAN KEPADA VIDEO MALAIKAT DI ATAS KAABAH...

VIDEO INI DI BERIKAN OLEH SEORANG SAUDARA KITA DARI SEBERANG....
NAUZUBILLAH...

SEMOGA INI DAPAT MEMBANTU ANDA...(^_^)...

P/S : Pendekar tak nafikan kebaikan berdakwah...tetapi biarlah dakwah itu benar dalam segala segi...supaya kelak tidak akan ada orang mempertikaikan mengenai kebenaran sumber dan fakta yang kita sajikan.... Salam Perjuangan....(^_^)
8 Komentar untuk "VIDEO MALAIKAT DI ATAS KAABAH HANYALAH REKAAN"

ha, da agak da ini satu penipuan... pembiasan cahaya jer tu... + cut video, jadi la macam tu.. ramai juga yang bertanya kepada saya pasal hal ini...
:P

mmg dapat agak dari mula lagi.
sengaja buat video camni nak bagi org percaya bulat2~~

biasalah zaman sekarang... macam2 effect boleh buat...

itulah....tapi ramai jugak yang terpedaya.... macam yang pendekar katakan...jangan mudah percaya.... video ini kalau betul memang mendatangkan keinsafan...

tapi kalau tak betul..rmai yang akan pertikaikan dan dakwah yang hendak disampaikan pun jadi mainan dan bahan ketawa...mahu ke??

silap2, nama islam jugak yang buruk ~~~

Salam.
Pernah tgk video ni, tapi tak terfikir sgt akan kebenarannya.
Jazakallah untuk penenrangan ni, walaupun sy tak dpt streaming video skg ni sbb keadaan internet yg tidak mengizinkan ^_^

kenapa perlu bermain2 dgn perkara mcm ni kan.

mmg nampak xrealp om yang haritu..nasib baik ada hamba ALLAH yang tergerak hati nak kaji balik video ni..:)

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD