Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

PEMANDANGAN DI DALAM KAABAH..MASYAALLAH....

...Assalamualaikum...dah dua hari tak buat entry..maaf...masih belum ada mood untuk menulis...
...namun pendekar dapat ini dari TiubAnda dan nak kongsikan bersama anda semua sebagai info untuk kita semua... kepada sesiapa yang belum pernah lihat... dan ingin melihat.....LIHATLAH......dan..NIKMATILAH....


...Pendekar nak tanya...apa perasaan anda ketika dan selepas menonton video in?? berdebar-debar bukan?? jantung berdegup laju sekali.... kemudian terasa sayu sekali.... betul tak??


p/s :: kepada saudara seislam..mudah-mudahan kita dimurahkan rezeki untuk menemuiNYA di rumahNYA....kalau dapat masuk ke dalam lagi syukur kan kan kan?? Selamat beramal teman-teman sekalian... (^_^)
4 Komentar untuk "PEMANDANGAN DI DALAM KAABAH..MASYAALLAH...."

Hmmm x de video pun.. mmg x leh ambik gambar sekitar situ kan? Mcmn leh ada lak(kalau betul ada la..)

moga dberikan kechatan n dmurahkan rezeki juga ksampatan tuk mnjadi tetamuNYA.. ameen

ni betul ke dalam tu? bukan hanya orang2 yang terpilih je ke yang boleh tengok? siap boleh rakam video lagi ni..

:: nad :: memang kat dalam..orang yang rakam ni memang orang yang terpilih pun.... nanti pendekar berikan info si perakam ya...

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD