Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

KOLEKSI GAMBAR-GAMBAR YANG MENCERNAKAN MINDA

.....berikut adalah gambar-gambar yang boleh membuatkan kita berfikir dan memerah otak kenapa boleh jadi begitu....mungkin ada yang kata pelik...menakjubkan...hairan...aneh....dan sebagainya.... namun begitu...sama-samalah kita menikmatinya..... di samping mencernakan pemikiran kita.... 
(p/s :: klik pada gambar untuk pergi ke website asalnya...terima kasih.....)

Jenuh nak gikir...camne boleh jadi camni?? mane kaki n badan??
ulasan pendekar :: kecanggihan dunia pengeditan gambar memungkinkan segalanya...

Fakta : anjing menjelirkan lidah untuk hilangkan haba...
 ulasan pendekar :: sebab dah sejuk main ngan kipas...anjing ni dah tak blh nak jelirkan lidah...beku agaknye...hehehehe...
Ayah dia kene bunuh dengan ninja...nak balas dendam la tu...
  ulasan pendekar :: taktik tak boleh pakai... cakap jela berhutang ngan ah long ke..lintah darat ke...kan senang?? kan kan kan??? hehehehe...

Terperanjat beruk sudah....sampai ternganga mulut....
ulasan pendekar :: nampak tak botol kat tangan dia tu?? sah-sah mabuk dah... sebab tu nampak mumia pun disangkanya hantu...lagi satu..pasal mumia tu plak...kenapa nak terlopong sama?? cam tak mati lagi je....hehehehe...
Signboard yang mengundang kontroversi...
ulasan pendekar :: bahasa inggeris memang banyak mengundang kontroversi... ape nak heran... hehehehe...

Camnelah agaknya kereta polis boleh masuk bawah tu??
ulasan pendekar :: waktu nak landing...captain kapal tak nampak pun benda kat bawah...yelah...mana ada side mirror or rear mirror kan?? apatah lagi bottom mirrow... hehehe...pastu si pegawai tu pulak maybe tengah main polis sentri kot.... sampai tak perasan benda kat atas.... ahaks...

sampai setakat ini dululah entry kali ini.... nanti pendekar sambung lagi okay?? teruskan bersama pendekar.... pendekar akan cuba untuk paparkan entry-entry yang lebih menarik...berinformasi...humor...dan yang pelik-pelik pada pandangan kita... tetapi tidak pada pandanganNYA..... wallahua'lam....

Sambil membaca sambil mengingati ALLAH...pencipta yang menciptakan.... (^_^)



















0 Komentar untuk "KOLEKSI GAMBAR-GAMBAR YANG MENCERNAKAN MINDA"

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD