Pblegacy.Org™

Pblegacy.Org™ | Blog TravelBlogger di bawah payung Pblegacy Network™

ARRRRGGGGHHH ! ! ! ! PANAS + BENGANG + MARAH = !@#$%^!*! !



...Assalamualaikum dan selamat sejahtera... khusus buat teman-teman blogger dan silent readers Pendekar Berkuda....semoga anda sihat selalu.... dan tabah menghadapi dugaan dan ujian....

...okay straight to the point..pada entry kali ini pendekar akan menyentuh 3 isu yang sangat memeningkan dan membengangkan kepala otak pendekar...pendekar dah baca, lihat dan perhatikan 3 isu ini sebanyak yang mungkn...walaupun sebenarnya pendekar awal2 lagi dah marah... namun pendekar cuba untuk tahan dan kaji selidik perkara itu sebenar-benarnya...



#1 :: NAMEWEE dan VIDEO RACISM TERBARUNYA...

SI LAHANAT YANG KURANG AJAR LAGI BIADAB

...siapa yang tak kenal dengan Namewee... si pengkhianat yang berkali2 memburukkan dan menghina segala aspek kehidupan kita di malaysia...dari lagu Negarakuku yang diciptanya sehinggalah macam2 lagi yang dibuatnya... dan yang terbaru adalah Video Clip menghina Cikgu Siti Inshah, seorang guru besar dari Johor... 

...Si lahanat lagi sangat kurang ajar Nameewee menggunakan bahasa kasar lagi biadab terhadap Cikgu Siti yang  beragama ISLAM...seperti FUCK YOU dan SUCK BANANA (anda semua pasti tahu apa yang si lahanat ini maksudkan bukan...)..cuba letakkan jika Cikgu Siti itu adalah mak./ibu/mama/mummy/ummi anda! apa yang anda rasa??

..Si Namewee ini juga menggunakan perkataan kurang ajar kepada KPM (Kementerian Pendidikan Malaysia...).. Bukankah itu sudah melampau namanya?? 
..asalnya..isu ini hanyalah kecil jika tidak kerana si pengkhianat2 dan pemuka2 fitnah itu menyebarluaskan cerita ini seluas2nya...dari sejengkal maka akhirnya jadi berbatu2! sungguh bijak pemuka2 politik murahan ini..ciss! 

...Pendekar berterus-terang sahaja..jika pendekar dapat si Namewee ini di depan muka pendekar...jika tidak merasa sebijik penampar dan penumbuk dari pendekar memang pendekar sanggup berhenti menulis!
...bengang!....

......................................PENDEKAR BERKUDA.........................................

4 Komentar untuk "ARRRRGGGGHHH ! ! ! ! PANAS + BENGANG + MARAH = !@#$%^!*! !"

jgn mrh jika rakyat ade mempermainkan agama. kerana pemimpin sendiri memandang enteng isu agama...

lihat mcm mana perkara wajib sendiri tak dilaksanakan oleh isteri pemimpin no 1 malaysia...

bagaimana yg kafir mahu hormat?

mereka no 1 di malaysia... mereka ada kuasa... untuk laksanakan islam secara total. mengapa tak dilaksanakn?

nah ni lah hasilnya... agama kini dipermainkan

mungkin bila sy katakn ayt di atas... akan ade persoalkan jgn tuding jari... sila semak kembali apakah peranan pemimpin di zaman Rasulullah...

sgt biadap.. ptut haramkan je dr bumi Malaysia ni
dah la menumpang kat Malaysia pas2 nk suh ikot telunjuk dowang lak
tp agk bersetuju ngan pendapat missXYZ.. pemimpim perlu btol2 mnjadikan Islam sbgi ad-din dulu br owg len akan hormat Islam

:: pemimpin??

siapa yang harus bergelar pemimpin?? sedangkan kita kadang2 memilih pemimpin bukan kerana mereka itu harus dan layak untuk memimpin..tetapi kerana mereka itu adalah calon parti politik yang kita sokong... dan kerana ketaksuban kita kepada pemimpin parti kita..kita telah mengabaikan dan berlaku zalim kepada diri sendiri, keluarga dan masyarakat kita... Nauzubillah...

sebagai contoh...layakkah seorang bekas banduan menjadi pemimpin kita?? di mana pemikiran kita ketika memilihnya?? juga layakkan seseorang yang sudah jelas ketidakadilannya dan kezalimannya kepada umat manusia menjadi pemimpin??

jika hendak memilih pmimpin..janganlah kerana kepartiannya mahupun kekayaannya dan kejayaan peribadinya... tetapi pilihlah kerana dia memang benar2 layak menjadi pemimpin kita....

:: pendekar hanya menyampaikan kritikan daripada apa yang pendekar perhatikan.. ::

Seni menghuraikan topik adalah curahan dari rasa hati yang merasa. Anda boleh memberikan maklumbalas sesuka hati anda. Tapi sebarang ulasan yang tidak berkaitan dengan topik mohon dielakkan. Begitu juga ulasan yang bersifat memalukan. Terima kasih kerana bekerjasama.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info - PB Networks - Buku Rujukan PTD